Beoordelingen van Pizza Center Maestro Oosthuizen

Recente recensies van Pizza Center Maestro Oosthuizen

4 sterren na 284 reviews

, 18-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Dit was een 'haastige' pizza: model leek nergens naar, vulling niet verdeeld maar in het midden er op gekwakt. Smaak oke, bezorging keurig op tijd, temperatuur prima maar het oog wil ook wat...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De pizza's opzich waren lekker, maar hij was wel koud. Ik denk dat dit kwam omdat hij op de fiets bezorgd was en 1 van de pizzadozen stond open bij bezorging. Dus dat was jammer!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Met bestellen was het fout gegaan. Ons huisnummer stond niet juist ( eigen fout) . Ze belde keurig op en de bestelling kwam evengoed snel.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke pizza’s goed van smaak , niet te vet ,niet te knapperig, gewoon echt super. En op tijd bezorgd.

, 15-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pizza was lekker maar bijna koud

, 14-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

geweldig

, 10-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling was telaat 3x Calzone Ricardo besteld, gevraagd om er maar 1 met sambal apart te doen, kregen we 3 zonder sambal en maar 1 klein bakje sambal. Dus 2 waren er al verkeerd en dan nog zonder sambal ook.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hadden 4 patat besteld, het was erg weinig. Gelukkig een klein kind erbij want voor 4 volwassenen hadden we echt veel te kort gehad. En ook nog gebeld of de patat doorgebakken kon zijn maar ook dit was niet het geval.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging netjes op tijd. Alleen 1 calzone geen kaas niks.. alleen soarma? Voor de rest eten is prima

, 10-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Nu voor de 2de keer 2 uur moeten wachten tot het bezorgd werd. Om 17.45 uur besteld en gelijk een mail ontvangen met bezorgtijd 19.40 uur. Dat vind ik echt een nadeel. Verder was het eten lekker.

, 09-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Matig,eten was drie kwartier te laat bezorgd.

, 09-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

👍

, 08-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging aangegeven op 18:15 Verwachte bezorging 18:30 Uiteindelijke bezorging 19:00 Pizza's waren al redelijk lauw en de meegeleverde carpaccio was nog gedeeltelijk bevroren. Kan drukte zijn maar vandaar de ietwat lage wardering , volgende keer beter.

, 08-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Weer lekker pizzatjes wim👌👌

, 08-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gewoon Goed, zoals altijd!

, 07-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 06-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 05-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 04-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Doos van de Pizza was nat en gescheurd dus de Pizza was lauw, jammer hierdoor was deze niet lekker de rest was prima de Spareribs waren weer super.

, 03-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas weer een half uur te laten en weer erg koude carpatio voor op de pizza

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 31-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd alles top...

, 30-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 30-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Hi, mijn kapsalon was oud jammer en Julie waren veel te laat , minstens half uur, jammer hoor. Mvg ton.

, 29-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima eten. Je moet wel wat extra saus bestellen, zat wat weinig bij.

, 29-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hadden een kleine Ricardo en een grote Maestro besteld. We kregen het andersom zonder saus bij de maestro.

, 24-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was al wat aan de koude kant!

, 23-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De dozen waren nat en de pizzaas koud.....volgende keer beter!?

, 22-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 21-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zeer matige pizza (Sierd). Pizza werd al niet op de gebruikelijke tempratuur aangeleverd. Bodem van de pizza was net aan gaar, jullie bodems zijn gebruikelijk altijd top! De pizza was helaas "Niet" voorzien van de extra gewenste topping (Shoarma a €2.50 euro extra). Daarnaast miste deze ook de rode pepertjes. Tevens werden ook niet de juiste sausjes/garnituren aangeleverd. (Besteld: 2x knoflook, 2x uien) (Geleverd: 4x knoflook, 1x uien). Deze pizza (Sierd) enkele weken terug ook al eens besteld, was echt top! Kortom, een zeer matige pizza dit keer wat ik niet van jullie gewend ben. (Contact, via de mail aub)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Die jongen van Ruts zit de hele tijd aan zijn neus, aan zijn mond, aan zijn haar en aan het eten. Volkomen onaanvaardbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

2 poryie sate besteld erg weinig patat wordt elke week minder patat beetje vreemd

, 18-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 18-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima kwaliteit snelle levering

, 17-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gewoon zoals altijd TOP

, 14-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pizza was op tijd geleverd, was erg lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De extra bestelde olijven waren er niet bij

, 12-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voor de zoveelste keer een uir en drie kwartier gewacht. Bezopen.

, 12-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 11-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 08-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pizza calzone was overdreven gevuld met uien. Gorgonzola zat er niet op maar wel extra betaald. Voorlopig voor ons geen pizza maestro meer

, 04-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

16.50 pizza besteld. Pizza thuis om 1930bij

, 03-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 02-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ten eerste ben ik het niet gewend. Maar de bestelling kwam 45 minuten later dan ik gemaild kreeg en al het eten was koud.

, 29-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit is top maar meer dan 2 uur voordat het bezorgd wordt is echt veel te lang.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Héérlijk En fijn op tijd

, 24-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke Sparibs en vlotte bezorging en vriendelijk.

, 22-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Geen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Allebij vreselijk beroerd geworden, voorheen nooit ergens last van gehad maar de kwaliteit lijkt de laatste tijd puur minder te worden.

, 18-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik had mijn bestelling geplaatst en gekozen voor het tijdstip 18.15 vervolgens een mail dat het 19.05 zou worden. (Klein beetje verschil maar). Vervolgens geleverd om +- 1915. 4 calzones besteld waarvan 2 verkeerde gekregen. En ja ik snap dat het druk is maar de klant hoeft daar niet de gedupeerde van te worden.

, 17-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik geef jullie 5 sterren omdat de pizza's super lekker waren, de bezorging was goed, alleen ik kreeg ze een uur later dan besteld maar dat was wel doorgegeven. Een uur later was ik zeker niet blij mee

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hebben heerlijk gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De lasagne was koud en daardoor 'hard' De bladen en de kaas

, 16-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

doos was nat zowel van binnen als van buiten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 15-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Mooi op tijd en erg lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorgtijd was ruim 2 uur. Heb de bestelling gecanceld. Hoop mijn betaling terug te krijgen...

, 14-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 14-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 11-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Super pizza,s

, 08-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorger kwam via de achterdeur waar ze normaal voorkom komen wel netjes gebeld dat hij er was en na de bestelling ook netjes gebeld dat het laat zou worden dat er bezorgd kon worden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pizza's waren lekker jammer dat er 1 verkeerde bij zat maar dit werd goed opgelost door de goede te brengen. Wat ik vervelender vind is dat je om 16.50 besteld en aan kan geven hoe laat je de bestelling wil in ons geval 17.45. Dan in de bevestiging de tijd 19.05 door krijgt 1 uur en 20 minuten later pas Zo kan je die voorkeurtijden net zo goed afschaffen.

, 08-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Niet gaar, veel te laat

, 07-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We konden de tijd van 18.30 nog invullen. We hadden visite, dus niet meer de mail gezien. Hierin stond dat het om 19.00 kwam. Ik belde om 19.00 en vroeg waar het beleef. Het kon er elk moment zijn. Dit duurde nog 25 minuten voordat het er was. Vervolgens was er 1 bakje knoflooksaus niet bij geleverd. Dit was wel erg jammer.

, 07-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pizza zijn erg lekker, niets op aan te merken. Wel heb ik al een aantal keer gehad dat de topping van mijn pizza in de doos gelopen is. Net alsof de bezorger hem op ze kant heeft gehouden. Dit verpest de pizza.

, 07-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hebben heerlijk gegeten, de pizza met carpaccio was echt lekker .En de kinderen waren ook blij met hun pizza .Dankjewel en succes met de zaak

, 07-11-2020

Kwaliteit:

Rating

, 05-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd prima. Maar wel erg zuinig met de patat. Bij 2 maaltijden een extra portie besteld maar dat hield niet over.

, 04-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd prima gerechten en op tijd bezorgd.

, 02-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Hele lekkere pizza's, nog even discussie geweest over dat de bestelling niet klopte maar die fout lag bij ons. Netjes te woord gestaan door Wim.

, 02-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

de calzone was koud van binnen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging absoluut veel te laat 19.30 ipv 18:20 zoals aangegeven tijdens de bestelling per internet. Conformatie van de tijd moet gestuurd zijn voor betaling. Op deze manier bestel ik niets meer bij Maestro.

, 31-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker gegeten, op de afgesproken tijd bezorgd.

, 30-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik vroeg om extra pittig maar ik had het niet

, 28-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima pizza's! Alleen jammer dat de bezorgtijd, waar we bij het online bestellen voor kozen, door het pizza center een half uur werd verschoven. We hebben daardoor de pizza's zelf moeten halen om op tijd te kunnen eten.

, 27-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voor de zoveelste keer dat mijn bestelling niet goed was! Nu wel helemaal klaar met dit bedrijf!!

, 26-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top kwaliteit!

, 25-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Precies op tijd geleverd en ook makkelijk te bestellen via de website. Was erg smakelijk en ruim voldoende porties.👍🏼😋

, 25-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Makkelijk bestellen met de app. Lekker eten!

, 24-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 22-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima!

, 19-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Op de website kon je een tijd voor het bezorgen aangeven, het is 1,5 uur later pas gekomen! En ik lees niet meteen een mail met daarin de tijd, ik ga uit van de tijd die ik heb gekozen. Het was alsnog 20 minuten later dan in de mail staat! Ik ga zo geen pizza’s meer bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk weer hoor"'

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-10-2020

Kwaliteit:

Rating

wij merken dat de kwaliteit achteruit gaat. De bestelde piza's waren niet mooi rond en het deeg zat vol hoge luchtbellen. De kipsate was bij een persoon verbrand.

, 17-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke pizza's en keurig op tijd bezorgd.👍

, 17-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voorheen was de bezorging nog optijd, de laatste tijd zijn ze helaas wel behoorlijk te laat

, 16-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik begrijp dat het druk is maar bijna 2 uur levertijd voor 2 simpele pizza's vind ik wel erg lang. Pizza's zelf waren prima. Niet geweldig maar wel lekker.

, 15-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten

, 15-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

geen toelichting nodig, alles prima in orde

, 13-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg goed!

, 13-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Al jaren vaste klant, kan alleen maar zeggen fantastisch.

, 11-10-2020

Kwaliteit:

Rating

De lekkerste Calzone van heel Noord-Holland. Wij rijden er speciaal naartoe vanuit Zaandam, heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pizza Hawaii was zonder salami en dit was duidelijk doorgegeven en de dichtgevouwen pizza was een beetje verbrand Smaakte ook daarnaar Jammer

, 09-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekkere gerechten bestellen hier graag

, 09-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed verzorgd en stipt op tijd bezorgd.

, 04-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Top

, 03-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke pizza! Uitstekende service. Vooruit bestellen per e-mail, betalen en fooi. Netjes bellen dat de pizza wordt bezorgd. Nette en vriendelijke bezorgers. Happy!

, 01-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top geregeld en altijd warm en lekker bij bezorging

, 28-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vind het echt niet klantvriendelijk dat wanneer ik vraag of er ietsjes meer knoflooksaus en sambal in mijn calzone mag, omdat er de laatste keren best wel weinig in zat, er dan 2 euro extra wordt gerekend.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Weer prima gegeten👍👌🏻

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Producten zijn van hoge kwaliteit, bezorging prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Op aanraden van anderen besteld bij Meastro. Eerste x goed bevallen en nu deze tweede x helaas niet. De nieuw pittige kip genomen. 3 pepertjes staan erbij maar vlammen doen ze niet hoor. Het is gekruid maar totaal niet pittig/heet. Ik vond m niet lekker dus niet opgegeten en maar goed ook want ben zelfs na nog geen halve pizza ziek geworden. Buikloop en kan ieder moment over m’n nek gaan. :( Alle drie de pizza’s waren ‘slap’. Helaas niet lekker krokant. Alsof ze nog langer gebakken moesten? Pizza’s waren niet op tijd maar dat maakt me niet uit. De bezorger was erg vriendelijk.

, 22-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Jammer dat ik STEEDS extra salami bestel, betaal en gewoon NIET krijg!!

, 21-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Lekkere pizza met zalm besteld!! Wer keurig op tijd bezorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Mmmmmmmm!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voor de 3e keer wordt de bezorging veel later dan in de bevestigingsmail stond. Om half 6 voor half 7 besteld .Tijdslot was gewoon beschikbaar. Kort daarna nieuwe mail dat het bestelde om 19.15 zou worden bezorgd.Dit was dus nu de laatste keer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling kwam op.de uitgestelde tijd correct aan.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

was lekker Wim

, 20-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke pizza’s en een heerlijk ruim assortiment. Én zeer het personeel is ook erg aardig. Een heerlijke pizzeria met fantastische pizza’s en meer. Zeker een aanrader!

, 18-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik vind de Ricardo steeds kleiner worden in de afgelopen jaren beetje jammer

, 16-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Een grote bestelling en één pizza was verkeerd. Binnen 10 minuten werd de goede pizza alsnog bezorgd !!!

, 15-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Netjes op tijd en een perfecte maaltijd ontvangen. super!

, 15-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten en op tijd bezorgd!

, 13-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 12-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het bezorgen duurde veels te lang. Voor 17.00 besteld en dan pas om 18.30 bezorgd kunnen worden om vervolgens zelfs die tijd niet te halen. We konden uiteindelijk pas om 18.50 eten.

, 06-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede service, goede kwaliteit en de bestelling was er eerder dan aangegeven.

, 25-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 24-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 24-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ach,half uurtje later dan was afgesproken,maar het smaakte uitstekend

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

jammer dat je van te voren niet kunt zien hoe lang het gaat duren. Pas na je betaling krijg je bezorgtijd. (2,5 uur later). Nadat we gebeld hadden dat dat te lang was kon het na 3 kwartier bezorgd worden. Het eten was lekker behalve de patat was te lang doorgebakken. En net als de vorige keer weer een saus vergeten. Dit keer sate saus vorige keer geen knoflooksaus. Beetje jammer

, 22-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 20-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Shoarmaschotel online besteld en het was weer voortreffelijk1 Zoals altijd, nog nooit in al die jaren, ontevreden geweest!

, 20-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Shoarmaschotel online besteld en het was weer voortreffelijk1 Zoals altijd, nog nooit in al die jaren, ontevreden geweest!

, 19-08-2020

Kwaliteit:

Rating

2 pizza's en een kapsalon. Was echt héérlijk!! Heb wel medelijden met die jonge gasten die in 54°C staan te werken......maar ze hebben vast een goed salaris 😉

, 17-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit altijd top. Bezorging vroeger iets minder aan de tijd, nu prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-08-2020

Kwaliteit:

Rating

alleen jammer dat, wanneer je een beschikbare tijd invult, het altijd!! Bijna een half uur later wordt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 15-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten werd veel te laat bezorgd. Ik had om 16:20 besteld voor 18:00 en de auto kwam pas om 18:22.

, 15-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Goede prijs/kwaliteits verhouding ,bij afhalen ,duidelijke covid 19 protocollen,ook bij drukte en warmte oog voor het product en de service .

, 13-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De kwaliteit wordt steeds minder. De pizza was super dun bijna geen vulling/topping, taai en ze lijken ook steeds kleiner te worden. Eerder al pizza elders besteld. Maar wilde het toch nog een keer proberen bij maestro helaas viel het nogmaals tegen.

, 13-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De pizza’s waren erg lekker, lekkere bodem en totaal niet slap, wel weinig Pepperoni terwijl er met extra Pepperoni besteld was.

, 12-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De randen van alle drie de pizza’s waren Zwart verbrand.

, 12-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was erg lekker. Prijs kwaliteit verhouding is goed.

, 12-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Zoals altijd heerlijke pizza’s We rijden er graag een stuk voor!

, 12-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Er was een deel van de bestelling vergeten. Werd goed opgelost maar dit gebeurd te vaak.

, 10-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Jullie waren 10 minuten eerder, zeer goed, en was erg lekker en vers, gr.ton.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

3 pizzas besteld, op tijd be,orgd. Toen wij de dozen openden, vonden wij het allemaal wel een boel beetje karig wat er op zat aan topping. Quarto stagione was vet te zoeken. 2 plakken ham, maar geen kaas. Kortom, bezorging stipt op rijd, maar pizzas kwalireir goed, maar bereidong (topping) zeer slecht

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

al tijden is er wat bij maestro als je besteld. Of het duurt veel langer dan aangegeven of ze zijn je bestelling gewoon vergeten. Afgelopen donderdag toch maar weer eens besteld, 1x spareribs en 1x shoarma lekker om met elkaar te delen dachten we. Kwart voor 8 zou het bezorgd worden waarna om 10 voor 8 mijn telefoon ging. De spareribs zijn op wat wil je hebben. Hoe kan je überhaupt er dan pas achter komen dat je bepaalde producten niet hebt en ook nog eens na de levertijd. Ja sorry kies maar wat anders. Per direct moest ik wat kiezen, werden 2x shoarma waar ik achteraf veel spijt van had. Niks ter compensatie of wat. Gewoon sorry en hier je 2€ terug die je betaald hebt. Zo jammer dit...

, 06-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Keurig op tijd gebracht daarna heerlijk gegeten!!!

, 05-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk en altijd keurig op de afgesproken tijd

, 02-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het gerecht was redelijk deze keer. Anderen keren heel lekker. De bezorging was ruim 20 minuten later, en dat vind ik minder prettig. Dan ontvang ik graag even een berichtje dat het later wordt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 31-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke Ricardo en shoarma speciaal gegeten van wim echt zalig!

, 31-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke pizza, snel bezorgd. Een kleine aanrader: snijd de pizza vooraf, makkelijker voor de klant om te genieten

, 31-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Weer een heerlijke pizza gegeten. Bezorger kwam exact op aangegeven tijdstip. Vriendelijke jongeman. Wij bestellen zeker weer een keer bij jullie.

, 28-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het is hopelijk eenmalig, maar afgelopen zondag was er een pizzabakker aan het werk die die naam echt net verdient. De pizza's zagen er uit als amoebes en waren verbrand. Uiteraard gebeld en de bestelling werd opnieuw geleverd, maar ook deze keer waren de pizza's verbrand, de salami dreef in het vet en er zaten wel vier champignonstukjes op de calabrese. Nog even gebeld... maar ja het was een tijdelijke kok hè!!! Graag contact want ik wil mijn geld terug!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd weer heerlijke pizza's

, 25-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd lekker 😋

, 24-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Spareribs besteld en deze waren perfect👍Bezorging ook goed! Aanrader👌

, 22-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Lijkt of porties steeds kleiner worden.

, 22-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Weer drie heerlijke pizza's. Misschien een beetje lange wachttijd (18:40-20:20) Maar ze zijn het waard.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was prima in orde, en ook op tijd.

, 20-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Meer dan anderhalf uur gewacht, en dan de verkeerde pizza ontvangen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 13-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima pizza, alleen moesten we er wat lang op wachten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

17:20 uur besteld. En op zsm gedruktZ Waarschijnlijk heel druk, kregen pas 20:00 uur bestelling. Miste 1 pita broodje die we extra besteld hadden en We vonden het weinig patat voor 3 gerechten waar patat bij hoorde. 1x ravioli die leek te lang in de oven geweest. Randen erg aangebakken: verder pizza heerlijk, en de shoarma schotels en saté ook aanraders.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

pizzas erg lekker, maar de bezorging duurt veel te lang. Voor mij niet voor herhaling vatbaar op zaterdagavond. Weet dat het druk is, maar bijna 2 uur wachten na bestelling dan gammel ik en rijd ik liever naar de super. Maar de pizzas zijn heel erg lekker. Dus voor door de week wel voor herhaling vatbaar

, 12-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Weer heerlijk gegeten

, 11-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten. Bezorging exact op afgesproken tijd geleverd.

, 09-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Prima prijs ,voor een prima pizza, precies gens afspraak .

, 04-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker gegeten, en keurig op tijd voor ons een dikke 10.

, 04-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Geen

, 30-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 29-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik had extra artisjok en extra kaas besteld bij de calzone. Niet gevonden. Wel veel champignons.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Dit is de 4x dat we een pizza besteld hebben. De eerste 3x waren de pizza’s erg goed en lekker. Deze keer echter was de pizza koud, verbrand, hard en droog. Verder was er niets te bespeuren van de extra toppings die we besteld hadden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals al jaren het geval is goede bezorging en heerlijke pizza's ga zo door

, 27-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas was de bestelling later ivm omstandigheden waar Maestro niets aan kon doen. Niet erg, we werden keurig gebeld. Wel jammer was dat één van de pizza’s verkeerd was (margeritha ipv pepperoni) en de andere pizza’s erg doorbakken waren.

, 27-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Maaltijd was goed, de smaak is onovertroffen. De bezorger was een aardige gozer, de bezorgtijden wordt hopelijk wat aan gedaan. Het duurde 2.5 uur voordat de maaltijd kwam. Dat was best lang.

, 27-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was een drukke avond voor jullie toen viel ook nog de stroom uit. Wilde eigenlijk dat het bezorgd werd maar ben maar gaan halen. Daar aangekomen was de stroom uitgevallen. Toen werd mij beloofd dat ze het toch zouden brengen heel netjes. Maar één opmerking er zat geen pita bij de shoarma maar begrijp het als er veertig bonnen hingen en de stroom valt uit. Shappoo

, 25-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit was goed wij vonden er alleen tekort saus bij geleverd . Op 4 kleine bakjes. 2 knoflook en 2 uiensaus . Tevens zou de bestelling om 19.30 geleverd(ook de tijd dat we besteld hadden) worden ,maar kwam pas om 19.55 uur. Waarschijnlijk was het druk , maar ook wij hebben het druk en zaten er op te wachten. Was voor ons ook weer een verloren half uur. En dat is niet zo grappig. Met vriendelijke groet Christel Koole-Mantel

, 24-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Op tijd bezorgd en gewoon lekker.

, 24-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Perfecte calzone, maar er moet wel beter op de maat gelet worden. Die van mijn man was bijna 2x zo groot!! Wij bestellen vaak, maar de ene keer kan ik m niet op en de andere keer heb je niet genoeg. Kwaliteit is altijd hetzelfde en goed.

, 23-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

lekker gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Uitstekende pizza,s! Alleen jammer dat ze uur later pas bezorgd worden.wordt wel netjes mail gestuurd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was goed, miste alleen knoflooksaus en werd erg laat bezorgd.

, 21-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Calzone ricardo (+Paprika,+Ui,+Artisok,+Olijven,+Normaal) besteld, maar geen paprika, artisjok of olijf te vinden...daar wordt dus blijkbaar niet op gelet. Zo was het wel erg saai..... De app direct maar weer verwijderd.

, 20-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pizza sierd bestelt, was op tijd geleverd en smaakte prima, alleen jammer dat er geen bakje shoarma saus bij zat dat was weer vergeten. Maar als ik de recensies lees schijnt dat een structureel probleem te zijn en dat is jammer

, 19-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima eten, mooi op tijd bezorgd.

, 15-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hadden gekozen voor de Pulled Pork! We hebben er heerlijk van gegeten!! Dit is voor iedereen een aanrader!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke pizza’s en netjes op tijd bezorgd.

, 14-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Levering van de bestelling duurde anderhalf uur... Vervolgens zijn de pizza lauw. Geen aanrader deze pizzeria.

, 13-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Twee heerlijke pizza’s, lekker makkelijk door de bezorging

, 12-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De knoflooksaus was vergeten bij de levering. Werd wel nageleverd, maar dit was niet de eerste keer.

, 10-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Precies op tijd en lekker gegeten

, 10-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke vegetarische pizza.. Lekker knapperig en met smaak de hele pizza opgegeten,wat zelden gebeurt.

, 07-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 06-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voor het laatst in 2013 een pizza besteld bij Maestro. Gisteren weer en het was nog steeds zo als ik het herinner. Perfect!

, 06-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Mooi op tijd geleverd, goed gegeten

, 05-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd lekker eten. Altijd warm. Altijd op tijd. Heel tevreden. Blijf zo doorgaan :)

, 04-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

prima

, 04-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer heerlijk. Wat je ook besteld. Voldoende keus uit diverse pizza's en vele andere gerechten. Netjes thuis bezorgd op de afgesproken tijd. Toppers.

, 03-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pizza prosciutto gekregen zonder prossciutto ham. Pizza leek meer op een tosti ham kaas door de ham die erop was gedaan en bodem die eigenlijk nog veelte zacht was. Jammer

, 02-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker, en vers, en ook nog op tijd.wat wil je nog meer.

, 02-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eenvoudig te bestellen via de site, lekkere pizza's en keurig op tijd.

, 02-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorgtijd die online stond werd niet gehaald, werd al snel telefonisch even gemeld aangegeven, netjes! Eten verder ook prima!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd weer lekker. Knoflooksaus ook altijd lekker. Ik bestelde altijd in Purmerend maar daar was ik niet zo tevreden over maar nu ik maestro ken van iemand zal ik zeker bij jullie blijven bestellen. Alleen jammer van de bezorgtijden die duren helaas te lang.

, 29-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

geweldig bereid en perfect op het afgesproken tijdstip bezorgd

, 26-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

kwaliteit erg goed. Bezorgers altijd vriendelijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima pizza's

, 21-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede bezorging, lekkere shoarma en tonijnsalade.

, 20-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten en op tijd bezorgd.

, 20-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima vegetarische pizza heel smakelijk.

, 18-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

2de keer pizza besteld, nu ook eens de broodje shoarma erbij om te proberen.... uitstekende pizza's, en een lekker broodje shoarma, vooral de uiensaus is zeer goed, ruim portie vlees, vlotte en vriendelijke bezorgen, kortom ik ga zeker snel weer bestellen, tot volgende week

, 13-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Constant kwaliteit.

, 12-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Geweldige service, super snel en heerlijke pizza!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pizza’s waren goed maar de bakjes knoflook saus ontbraken!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super door omstandigheden op het laatste moment gebeld om de bestelling te verschuiven met een uur. Ondanks de drukte van moederdag kon dit . Heel erg bedankt👌

, 08-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima

, 07-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Via internet besteld, tijdstip aangevinkt, 30 minuten later pas bezorgd. Geef me dan niet die keuze..

, 07-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke pizza's

, 06-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Was weer lekker,alleen hadden wij bij de bestelling van een Margarita ,shoarmavlees erop besteld ,dit was echter vergeten,jammer want degene waar ie voor was lust niets anders, voor de rest in orde.

, 06-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

2 pizza calzone besteld, keurige mail ontvangen dat bezorgtijd later zou worden, kwartier voor aangegeven tijd bezorgd..heerlijke pizza, ruim voldoende en waanzinnig lekker gegeten!!

, 06-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 06-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Op tijd volgens afspraak. Kwaliteit altijd goed. Top service.

, 05-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Zoals zovaak klopte er niks van de bezorgtijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bodem van de twee gewone pizza's was deze keer droog en hard, en dat zijn we niet van jullie gewend.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten en keurig op tijd bezorgd! In een woord super!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekkere pizza, ga zeker weer hier bestellen

, 02-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer heerlijk!

, 01-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Van half zeven werd het zeven uur en toen werd het tien voor half acht, terwijl we om kwart voor zes besteld hadden, twee simpele saté. De extra bestelde salade zat er niet bij

, 01-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pizza smiddags rond 16.00 besteld voor savonds 18.30 bezorgd om 18.55 zonder berichtje dat ze verlaat waren!

, 30-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten, mooi op tijd bezorgd.

, 29-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

heerlijk eten en super snel bezorgt.

, 28-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Shoarma pizza was erg lekker.

, 27-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima eten! Erg lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super heerlijke pizza's!

, 25-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heelrlijke pizza en ook snel gebracht. Voor herhaling vatbaar😀

, 25-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 25-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer erg lekker! Op tijd, warm en goed belegde pizza’s.

, 24-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Prima eten voor prima prijs. Verdient drukte.

, 24-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Op tijd bezorgd en het was weer heerlijk.

, 23-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd erg tevreden

, 22-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We zijn verhuisd naar Oosthuizen en we moesten ff een snel wat eten. De pizza’s waren heerlijk. Dus jullie hebben er een nieuwe vaste klant bij in het dorp

, 21-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit van het eten perfect zoals altijd,bezorging keurig op tijd.Enige minpuntje is dat kinderachtige € 0,25 servicecharge die bij het afrekenen te voorschijn komt,Beetje een kruideniers mentaliteit...

, 21-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Calzone Ricardo en pizza salami waren weer ontzettend lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

was lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

shoarma smaakte anders als anders 🤔

, 20-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima gerechten, vlotte bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Via de website bestellen werkt zeer goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke pizza’s, nette bezorging

, 18-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Om vijf voor half zes besteld en om tien voor half acht besteld. Een frikadel i.pv. Italiaans brood erbij...heerlijke combinatie? De calzone was lauwwarm.... Dat moet echt beter als je als ondernemer deze tijd wil doorstaan.... Dit was voor mij de eerste en tevens laatste keer.

, 18-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke pizza’s en vlotte bezorging!!

, 13-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was prima! En nog lekker warm👌

, 11-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 10-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Weer heerlijk pizza's

, 10-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Dit keer was de bezorging echt razendsnel! De kwaliteit was zoals altijd perfect. Alleen mist bijna altijd, ook deze keer weer het bakje knoflooksaus.

, 06-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

1 pizza met wat zwart bovenkant. Maar de rest super

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Makkelijk online betalen, snelle bezorging en heerlijke pizza’s

, 04-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Fijne mensen, goede service. Menselijk als ze zijn worden er soms wat foutjes gemaakt. Extra salami vergeten. Satesaus die feitelijk satepudding is. Kleine dingetjes.. wel irritant Even opletten en wat water bij de satesaus .. lost het op volgens mij

, 02-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

heel lekker

, 30-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Mail dat het later bezorgd zou worden, en het was er ook op die tijd.Heerlijk eten!! keurige bezorging Top..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Keurig optijd lekker warm gewoon goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel geleverd, en heerlijk gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super! Kwaliteit/prijs is gewoon goed. Snelle bezorging op afspraak.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten is goed. Maar 17.45 besteld na een half uur kreeg ik een mailtje dat het 20.10 bezorgd zou worden uit eindelijk 20.30 gebracht. Ik ga niet meer bestellen op Zaterdag of zondag.

, 29-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 28-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Netjes op tijd geleverd en heerlijk gegeten

, 28-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was lekker en op tijd gebracht!

, 26-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Perfect bereid en gereed op de afgesproken tijd.

, 25-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker lekker

, 23-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Online pizza's besteld. Ivm Corona aan de bezorgster gevraagd of ze de pizza's op het bankje wilde zetten zodat wij niet met elkaar in contact hoefden te komen. Ze waren trouwens weer overheerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd top kwaliteit eten en nog nooit teleurgesteld in de ruim 20 jaar .De bezorging zeer vriendelijk en correct.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorgtijd 90 min. Nou kan ik daar begrip voor hebben in deze gekke drukke tijd. Alleen als de pizza dan lauw en ongesneden aan komt baal ik daar best een beetje van. Ik woon Namenlijk erg vlakbij.

, 22-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

pizza was heerlijk

, 21-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 18-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Op tijd Geleverd was wel wat weinig

, 18-03-2020

Kwaliteit:

Rating

👍👍👍👍👍

, 16-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 15-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Service prima, Alleen door iDEAL betalen vergeet je de fooi.

, 15-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

👍

, 09-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

20 minuten te laat bezorgd,beetje jammer Ipv 19.15 uur werd het 19.40 uurEn ik had rond half zes besteld.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging was snel en op de afgesproken tijd, pizza's waren nog relatief warm. Helaas was de korst wel flink verbrand en de bodem deels ook.