Bewertungen von Pizza Center Maestro Oosthuizen

Neue Beurteilungen

4.0
Hannie
4 Juni 2026
Eerlijk & Heerlijk van Berge
31 Mai 2026

onze vrijwilligers waren heel tevreden over de smaak en kwaliteit. ruim in afgesproken tijd geleverd. vroeg besteld, omdat het om een grote groep ging.

Bo
30 Mai 2026

Ik vond de pizza mega lekker en de werker genaamd ivana was echt fantastisch ze is erg gepassioneerd en beleefd.

Adhikari
30 Mai 2026
Lecram
29 Mai 2026
Gera
27 Mai 2026

We misten de broodjes en het vlees was niet erg heet. Volgende keer beter graag.

Nico van Thijn
25 Mai 2026

Het eten was koud

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Fanny Stabij
23 Mai 2026

Super snelle bezorging en eten zoals altijd heerlijk!

Tom
23 Mai 2026

Top

Ronald van Ginkel
23 Mai 2026

Pizza’s waren heerlijk en mooi op het tijdslot bezorgd. Voor herhaling vatbaar!

Robert Rol
23 Mai 2026

Was een rommelige pizza calzone . Zeker een ander pizza chef ? Bezorgd voor de tijd , altijd geweldig. Bezorgers zijn altijd heel vriendelijk. Hoeveel punten heb ik nĂș gespaard?đŸ€Ł

Hester
20 Mai 2026

Besteld om op te halen. Tijdstip klaar 18.00 en pizza was ook 18.00 klaar. Dus vers van de pers. Heerlijke goed gevulde pizza om je vingers bij af te likken.

Astrid
17 Mai 2026

Bij Maestro krijg je de aller allerlekkerste spareribs (pittige) everâŁïž

Britte Jonker
17 Mai 2026

Er zat een haar in mijn eten

Marije
12 Mai 2026

Heerlijk gegeten weer!

Tom
11 Mai 2026

Top

Mark koning
9 Mai 2026

Zoals altijd, prima

Michel
29 April 2026

Was net een plak karton heb het wel beter gehad hier . Dit was een een pure tegenvaller

Sebastiaan
27 April 2026

Lekker gegeten. En snel bezorgd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sebastiaan
25 April 2026

Gewoon perfect

B
23 April 2026

3 haren in 2 pizza’s en tonijnsalade bestond uit sla en heel klein beetje tonijn

Jan Willem
23 April 2026

Bestellen is maÄ·kelijk. Website is overzichtelijk ingedeeld. Zoals altijd de kwaliteit weer prima. Eerste levering was snel en eten was goed warm. Had 3 kapsalons besteld waarvan 1 groot met extra vlees. Er werden in eerste aanleg 2 kapsalons geleverd. Na bellen werd dit snel opgepakt en was er al snel een nalevering. Nalevering was echter ook een gewone kapsalon. Uiteindelijk dus geen grote met extra vlees gekregen. We moesten weg dus niet meer gebeld en zo gelaten.

Danny
22 April 2026

Altijd lekker

Jeannette
20 April 2026

Heerlijke pizza's en goed warm bezorgd. Als tip wil ik meegeven om een volgende keer de olijven in plakjes te snijden. Nu worden ze er in zijn geheel op de pizza gelegd en rollen ze ervan af en het eet niet lekker.

M van Garderen
20 April 2026

Had een kapsalon zonder slag besteld en werd bezorgd met sla. Mijn vrouw had een pizza carpaccio het vlees was erg taai. Niet doorheen te komen. Meestal bestellen we de sate, die is erg goed. Maar dit doen we niet meer

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Tom Jurriaans
20 April 2026

Heerlijk gegeten, bedankt weer!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jolanda
19 April 2026

Keuze menu voor bestelling is goed, geschatte bezorgtijd was goed.

Gers
15 April 2026

Het was weer heerlijk thuiskomen met sate en frites van Maistro.

helmusdekruijff@gmail.com
13 April 2026

Prima pizza

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Fred
13 April 2026

Heerlijk gegeten en keurig op tijd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Iwan
12 April 2026
Selma de Wal - Klaassen
5 April 2026

Heerlijk gegeten!

Petra
3 April 2026

Zoals altijd heerlijk gegeten en prima bezorging. ⭐⭐⭐⭐⭐

Iwan Reus
29 MĂ€rz 2026
J.k.
28 MĂ€rz 2026
Simone
28 MĂ€rz 2026

Derde bestelling dit keer, erg tevreden! Goede pizza, goede levering. Top :-)

Eric Hoornstra
20 MĂ€rz 2026

Alleen een uur moeten wachten, helaas

de Jong
20 MĂ€rz 2026
E. Helder
19 MĂ€rz 2026

Bezorging precies volgens afspraak en de pizza’s smaakten heerlijk!

Herman Geuze
11 MĂ€rz 2026
D.mantel
11 MĂ€rz 2026

Bodem was niet gaar

Marianne
9 MĂ€rz 2026

Netjes op tijd bezorgd, netjes verpakt, vriendelijke bezorgster, dank jullie wel.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

els
8 MĂ€rz 2026

de patat was lekker lekker knapperig in de goed hete heerlijke kapsalon.

Wilma Kooi
1 MĂ€rz 2026

Altijd heerlijke pizza’s, goed warm en snel bezorgd!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Paulus
25 Februar 2026

Afgehaald , Tjeetje wat een drukke boel In een rap tempo met veel zorg en aandacht wordt de een na de andere bestelling verwerkt : eenmaal thuisgekomen op 4 min rijden was het heerlijk !

W.R. Ensing
23 Februar 2026
Gijs
22 Februar 2026

Heerlijke pizza’s en mooi op tijd bezorgd Toppie

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rob Lucas
21 Februar 2026

Bestelling stond mooi klaar op de afgesproken tijd was goed warm en lekker

Mark Schipper
16 Februar 2026

Pizza was niet helemaal gaar, shoarma erop hard, om 1700 besteld voor 19:15 tot 19:30 en nog 30 min te laat

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Peter
14 Februar 2026

Heerlijke gerechten, warm geleverd. Nette, aardige en snelle bezorging. Top!

Schwenniker
8 Februar 2026
de Jong
7 Februar 2026
AardT
7 Februar 2026

Fantastisch

Astrid
31 Januar 2026

NIET NORMAAL LEKKER DIE SPICE RIBSđŸ„°. Groot portie heerlijk malse ribs, groot portie friet en 3 bakjes saus. De sambalsaus is echt heerlijk! Snel gebracht. Tot de volgende bestelling.

E Schijffelen
30 Januar 2026

Alleen jammer dat die snel afgekoeld aan kwam , maar de smaak was oke

Herman Geuze
29 Januar 2026
Anja Stroop
26 Januar 2026
C.
26 Januar 2026

Ik had de lasagne en vond deze erg droog. Deze was overduidelijk niet vers gemaakt, maar opgewarmd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Oosthuizen
25 Januar 2026

Heerlijkâ€ïžđŸ‘Œâœ…

Mandy
23 Januar 2026

Ik vond de shoarma niet zo lekker hard,en de pizza was aan de boven kant een beetje verbrand,jammer

Tom
22 Januar 2026
PIET
18 Januar 2026
Elly
18 Januar 2026
Sjors
10 Januar 2026

10min te laat bezorgd. Waren wel erg goede pizza's

Wiki
5 Januar 2026
Monique Wessemius
4 Januar 2026
Blokdijk
4 Januar 2026

Top!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Gijs
4 Januar 2026

Zoals altijd, heerlijke pizza’s en netjes op tijd zelfs met de sneeuw nu

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rob van Bogget
3 Januar 2026

Koude pizza en shoarma

Fred
3 Januar 2026

Heerlijk gegeten en keurig op tijd.

Mtd
29 Dezember 2026
Alex
27 Dezember 2025

Was weer prima! Smaakte goed en perfect op tijd. Enige jammere was één verkeerde pizza. We hadden een pizza gekregen waarbij de salami en shoarma ontbraken, die er wel op hoorden te zitten. Verder was het weer goed voor elkaar.

Alex Schilder
22 Dezember 2025

Goeie pizza, lekkere krokante korst, veel keuze in soorten en vaak snel gemaakt. Blij dat we dit in het dorp hebben!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Mark Koning
22 Dezember 2025

Alles prima, complimenten aan iedereen

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Wilma
17 Dezember 2025

De lekkerste pizza's! Goed gevuld. Fijn dat je in het menu zelf dingen kunt toevoegen aan de pizza's. Netjes op tijd klaar.

Roel Van Rijsewijk
15 Dezember 2025

Om 18.30 1 pizza besteld om op te halen en kreeg toen melding dat ik hij pas om 19.40 klaar zou zijn. Balen maar kan gebeuren op een drukke zondagavond. Ik kom om 19.43 binnen, ik moest eerst afrekenen en toen werd me gevraagd om 2 minuten geduld. Bleek dat orderbriefje niet was doorgegeven dus pizza moest nog gemaakt worden. Ik snapte zelf dat dit langer zou duren dan 2 minuten. Om 20.10 kwam de melding dat 'iemand' de pizza had laten verbranden. Toen liet ik mijn ongenoegen blijken, ik was een beetje heel erg geiriteerd. Daar leek geen begrip voor te zijn. Ik kreeg een ijsje aangeboden maar ik had geen zin in een ijsje. Ik stelde zelf voor om de pizza dan maar gratis mee te geven en toen was de reactie " ja voor niks gaat de zon op!'. Ik heb 5 euro korting gekregen. Feedback: dingen kunnen misgaan. Hoe er op gereageerd werdt en het proberen afkopen met een ijsje was een dikke onvoldoende.

Louwe Mol
15 Dezember 2025

Jammer dat het op het verkeerde adres kwam

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Herman Geuze
15 Dezember 2025
Petra
14 Dezember 2025

Diverse soorten pizza's gegeten allemaal lekker, volgens tijd aanduiding bezorgd door vriendelijke bezorger

Sandra Ale
13 Dezember 2025

De pizza's waren rijkelijk belegd en heerlijk warm!

Gera
12 Dezember 2025

We waren erg tevreden

Marc Hameleers
7 Dezember 2025

Gewoon prima pizza.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rijser
7 Dezember 2025
Daniëlle
6 Dezember 2025

Heerlijk gegeten, goede porties, op zich voldoende tonijn in de tonijnsalade en de bezorging was netjes zoals gevraagd. Kortom helemaal tevreden!

Ton vierbergen
1 Dezember 2025

Was weer goed, bezorging op tijd en ok!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

A Petiet
29 November 2025

Heerlijk, rijk belegde pizza's, keurig op tijd geleverd

Suzanne
27 November 2025

Heerlijke dunne bodem en dun beleg op mijn verzoek. Zalig.

AardT
26 November 2025

Gewoon top

Danny
26 November 2025

Goeie kwaliteit

Melanie Konijn
23 November 2025
Mariejet
23 November 2025
Herman Geuze
20 November 2025

prima

an
18 November 2025
A.
17 November 2025

Pizza calzone ricardo normaal echt heel lekker, viel gister wat tegen. Deze was wel warm. De andere pizza was koud helaas. Ik had gebeld ivm zondag hoe het zat met uitloop bezorging. Zou rond 19:00 worden. Ik dacht ik bestel wel online. 5 min later kreeg ik een mail 20:10-20:25. Toch even terug gebeld. Volgende keer toch telefonisch bestellen, maar werd uiteindelijk goed opgelost. 19:35 was de bestelling er.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Annette Vrolijk
16 November 2025

Bij de Calzone Maestro zat geen knoflooksaus, jammer...

Peter Braas
16 November 2025

3 x pizza HawaĂŻ met extra kaas,ham en ananas gaf wel een meerwaarde.

Carla oosterbroek
15 November 2025

Heerlijke pizza's en goede verzorging Een aanrader

Iwan
14 November 2025
Ton vierbergen
11 November 2025

Ik vind de samenstelling van de kapsalon minder geworden zonde

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Adam
9 November 2025

Heerlijk eten en zeer vriendelijke bediening. Ze zijn al jaren topklasse. Ik kan ze van harte aanbevelen.