Reviews from Pizza Center Maestro Oosthuizen

Recent reviews

4.0
Robin Klaassen
3 October 2022

Mega lekkere spareribs waar het vlees zo van het botje valt. En heerlijk zoet gemarineerd. Overvolle bestelling waarbij ik niet alles op kon. Heerlijk gegeten.

Lucas
3 October 2022

Pizza's smaakten weer goed. Bezorgtijd werd enigszins overschreden, maar dat is door de drukte wel te begrijpen.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Wessel
29 September 2022

Top! De maestro pizza is zeker een aanrader

Kim
27 September 2022

Snelle bezorging op afgesproken tijd. Alles was prima.

Dayana
27 September 2022

Heerlijk eten en netjes bezorgd ..

Lorette Broertjes
25 September 2022
Marjet Bruijnen
25 September 2022

errug lekker weer

M.td.
21 September 2022
Jan Wijker
19 September 2022
Ton Vierbergen
18 September 2022

17.20 besteld, 19.45 gekregen, laatste keer dat ik besteld heb, was het top valt erg mee, jammer, half koud.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Ciska
18 September 2022

De pizza’s worden steeds kleiner en minder belegd maar we moeten er wel meer voor betalen. Helaas is de smaak en kwaliteit van de pizza elke keer weer verschillend. Soms rauw vlees nog in de Calzone. Dan weer te doorbakken.

Harry Potter
17 September 2022

Eten was heerlijk,goed op temperatuur. 20 min later als aangegeven.

Sabrina
16 September 2022

Ondanks dat er was aangegeven dat het door drukte later kon worden was de pizza er keurig op tijd! Lekker warm en weer rijkelijk belegd! Heerlijk gegeten

Dekker
10 September 2022

Pizza erg karig belegd

De boer
8 September 2022

Goed dat het druk is, jammer dat bezorgen daardoor steeds uitloopt en niet op aangevraagde tijd komt. Soms meer als een half uur later

Van Dort
7 September 2022

Warme maaltijden, snelle en vriendelijke bezorging

Mtd
7 September 2022
Jan Wijker
5 September 2022
Linda
5 September 2022
Joosten
5 September 2022

Eten was erg lekker. Warm en goed van smaak. We begrijpen dat jullie mee moeten met de prijs verhoging maar 2 euro per gerecht er bovenop vinden wij erg fors. Hierdoor zullen we minder snel bestellen.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Vos
5 September 2022

2 uur moeten wachten op bezorgen, zelf maar het eten opgehaald , wat een chaos in de keuken personeel had onderling discussies en het was er erg vies!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Robin
4 September 2022

2,5 uur wachten op een pizza.. hoe dan

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Johan
4 September 2022
Cahrin
4 September 2022

Heerlijk gegeten!

Jos de Vries
2 September 2022
Jan Wijker
29 August 2022
M. Droog
27 August 2022

Keurig op tijd bezorgd en ook nog heerlijk warm. De pizza’s waren op ons verzoek allemaal al gesneden, goede service!

Rene
25 August 2022

Keurig op tijd, lekker zoals we gewend zijn!

Bianca
25 August 2022

Was de eerste keer dat ik hier bestelde en was super. Zeker aan te raden. De shoarma en spare ribs waren heerlijk en goede kwaliteit. De bezorging was top en zeer vriendelijk. Ga zeker vaker bestellen!

Martijn van Gelderen
24 August 2022

Super eten, altijd warm bezorgd! Enige puntje is dat de extra bestelde bakjes saus niet altijd mee komen.

Linda
9 August 2022

Altijd even lekker. Alleen het spaarsysteem van 1 euro korting na 5 bestellingen, schaam.jullie, dat is 20 cent korting op 1 bestelling. Ik weet hoeveel commissie thuisbezorgd vraagt. Drm bestel ik direct via jullie eigen site omdat ik het jullie gun. Maar geef dan geen korting. Alleen de bezorger krijgt al minmaal 3 euro fooi. Bied of iets goeds aan aan vaste klanten of doe niets, dit kan echt niet.

B.B.
5 August 2022
Ineke Ouwendijk
5 August 2022
mark koning
1 August 2022

Was wederom prima👍🏻

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Don
31 July 2022

Spatzuiver

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Marjet Bruijnen
31 July 2022

zoals altijd... 😍

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Thea Verdonck
31 July 2022

Ik wilde mijn zoon lekker trakteren op sate met patat en salade en heb die besteld.Wat een tegenvaller! De satesaus lag als een dikke klont op de stokjes, de patat was volgens mij drie keer opgewarmd, droog en hard, en de salade was heel zuur! Dit ben ik niet gewend van maestro!

Celia Edelenbos
29 July 2022

Eindelijk een echte pizza, zo genoeg van franchise troep, alleen jammer dat jullie niet in Purmerend bezorgen. Heerlijk pizza

Dennis
28 July 2022

Mijn fricandel waren ze vergeten mee te geven. Dus heb ik wel betaald maar niet gekregen

Piet Bonzo
27 July 2022

Doen wat ze beloven!

Monique Lindeboom
26 July 2022
A Broersen
22 July 2022

Prima maar ik had gebeld met de vraag of er ook falafel verkrijgbaar is en de dame aan de telefoon wist niet waar ik het over had..ik zou een falafelschotel heerlijk vinden ipv een shoarmaschotel.

M. Hempenius
21 July 2022

Dik tevreden. Keurig op tijd bezorgd. En……..genoten van het eten.

Pieksma
19 July 2022

Helaas was de bestelling 30 minuten te laat. Pizza met extra ham had ipv extra ham extra salami, en de pizza met extra salami had geen extra salami.

Bor
18 July 2022

Ik begrijp dat alles 2 euro duurder is geworden maar om nu ineens 3,50 euro bezorgkosten te gaan rekenen vind ik wel een beetje ver gaan

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Snowbeauty
17 July 2022

Bestel al jaren hier en altijd even goed als altijd.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Herman Geuze
12 July 2022
Petra
12 July 2022

Net als altijd super lekker!

M.
12 July 2022

Snelle bezorging en hele lekkere pizza's

Alex
6 July 2022

Altijd lekker en altijd op tijd

Julia
3 July 2022
Velzeboer
30 June 2022

Super snel en heerlijk!

Nikita visser
29 June 2022

Betere spareribs als spareribs express!!

Koopman
28 June 2022

Zowel de pizza, als de kapsalon, als de calzone grote stukken aangebrand en deels weg moeten gooien. Heel jammer, dat is niet hoe we het gewend zijn van Maestro...

K
27 June 2022

2,5u op mijn bestelling gewacht. Kleine tip neem wat minder bestellingen aan anders krijg je dit soort wachttijden. Kan echt niet!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Mieke
26 June 2022

Veel te laat ivm extreme drukte. Heel vervelend voor iemand die moet eten ivm diabetes

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Barry Schipper
26 June 2022

Pizza's waren super lekker, miste helaas alleen de knoflooksaus

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Mariska
19 June 2022

Snelle bezorging en lekker eten!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Kevin
19 June 2022
Bas
17 June 2022

Geen knoflook zat erbij en moeten we daar op wachten. Dat dat er was was de rest koud. En net een extra bak saus leuk naar werdt me eten niet warmer van.

Rob de Vries
16 June 2022

Fijn dat het bestelde zo snel kwam, maar liever had ik gehad dat er meer tij en zorg was besteed aan het eten. De Pizza Quattro Stagioni was haastwerk met alleen plakjes ham en salami erop gegooid. De saté was gortdroog. Jammer ik hoop volgende keer iets meer liefde en tijd.

Hendriksen
13 June 2022

4 shoarmaschotels besteld maar er was patat voor 3 pers echt te weinig voor een shoarmaschotel moest zelf nu bij bakken, hoop dat het gelezen wordt heb al meerdere keren gereageerd

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Astrid
13 June 2022

Heerlijke pizza’s, netjes optijd! En vriendelijk personeel! Een aanrader!!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Ans
11 June 2022

Knapperige pizza, op tijd bezorgd, tevreden

Tim
9 June 2022

Ik geef 3 sterren omdat de hot ribs wel lekker waren maar de pittig hij was niet goed verdeeld

Dennis
9 June 2022

Was weer top eteb

Rene
9 June 2022
nikos
5 June 2022

Eten was prima.... Maar vrij laat

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Linda
5 June 2022

Helaas was alle beleg van de pizza's afgeschoven omdat de dozen bij de bezorging niet recht waren gehouden. De smaak was redelijk maar had dus veel beter kunnen zijn als alles op zijn plek was gebleven. Ook waren de pizza's afgekoeld

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

E
5 June 2022

Heerlijk en prima op tijd!!!

Theo Commandeur
4 June 2022

Heel tevreden, meer dan genoeg.

Marjet Bruijnen
4 June 2022

Zoals altijd eigenlijk, optijd bezorgd, vriendelijke bezorger en super lekker eten

Hetty
30 May 2022
Jasmijn Nijssen-Gerichhausen
27 May 2022
Miranda
26 May 2022

Heerlijke shoarma en snelle levering

Lars
26 May 2022
mark Koning
26 May 2022

zo als gewoonlijk, top

Bianca
21 May 2022

Was foutje gemaakt maar netjes opgelost 👍🙂 We hebben heerlijk gegeten 😋

britney
15 May 2022

heerlijk

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Remco korver
15 May 2022

Bezorging was weer ruim 30 min later als opgegeven gebeurd vaak in scharwoude

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Johan de boer
14 May 2022

Snelle bezorging en lekker eten

Vlaar
9 May 2022

Eten erg lekker en genoeg, bezorgtijden laat nog wat te wensen over

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Sandra
8 May 2022

Op tijd geleverd, vriendelijke bezorger en lekker warm !

Ans
7 May 2022

Drie pizza's, alle drie heerlijk. Op tijd bezorgd, vriendelijke bezorger. Eén pizza besteld zonder kaas, met extra tonijn. Gelukkig zonder kaas maar helaas ook zonder tonijn.

mark koning
7 May 2022
Nathalie
5 May 2022

Weer keurig op tijd en eten was weer lekker en nog warm. Bezorger was weer vriendelijk en beleefd.

Christy Rijser
2 May 2022

Prima pizza en aardige bezorger

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Gideon
30 April 2022

Eten was heerlijk als altijd Bezorging goed, netjes op tijd👍

Peter
26 April 2022

Beste broodje shoarma sinds tijden!

Cahrin
25 April 2022

Mijn vriend en ik hadden beiden een calzone waarbij het pizzadeeg in de randen nog rauw was.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Vlaar
25 April 2022

Saté was lekker van smaak alleen iets te lang gebakken. Ravioli was heerlijk.

Camila
25 April 2022

2enhalf uur moeten wachten op pizza’s daarnaast aan gegeven dat het eten ook voor twee jongen kinderen was ivm bed tijd echt nooit meer bij aan geven ook nog grote bek

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

-
23 April 2022
imke
21 April 2022

prima op tijd en temperatuur goed. Persoonlijk vond ik de pizza niet een topper, mijn tafelgenoten hadden wel genoten. De shoarma vond ik wel erg lekker, niet zo vet en niet over gekruid.

Nathalie
21 April 2022

Keurig op tijd bezorgd. Bezorgers zijn altijd beleefd en vriendelijk. Het eten is altijd nog warm en lekker!

M
19 April 2022
Kim
17 April 2022
Evelien
17 April 2022
Marjan
12 April 2022

Alles prima.

Maurice Appel
11 April 2022

Pizza was koud, de calzone was lauw, 70 minuten gewacht op de bestelling

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Klant
10 April 2022

Bestelling zou al later komen dan kon, en was daarna nog eens later. Pizza was ook te zwart gebakken

Lorette Broertjes
9 April 2022

Snelle bezorging. Extra toppings ( champions en paprika) bevielen goed.

Gerard
7 April 2022
Elmar
7 April 2022

De satesaus bij de sate is erg karig

Chris Wanders
3 April 2022

Pizza en kapsalon prima, maar de Ricardo te koud kaas was niet gesmolten, niet lekker. Jammer 1/2 opgegeten.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Bas
3 April 2022

Lekker en op afgesproken tijd

Rob Spijker
2 April 2022

wij hebben 3 verschillende pizza's besteld, maar helaas vonden we ze niet echt smakelijk. we zullen daarom niet meer bij u bestellen.

gera van busschbach
27 March 2022
Sharon Van Halm
25 March 2022
Jos
20 March 2022

Pizza's waren uitzonderlijk goed en ook de bezorging was uitstekend. Prima side om te bestellen. Op de side was het al mogelijk om 's morgens te bestellen voor 's avonds. Aanrader: Pizza van het huis!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

mark koning
20 March 2022

Alles prima

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Bram
18 March 2022

Prima op tijd. Prima van smaak. Saus, zoals gevraagd, apart in een bakje. Top!

Joey k
13 March 2022
Anouk Jonk
13 March 2022
Marjet Bruijnen
12 March 2022

Heerlijk!! Zoals altijd

Sandra Koning
9 March 2022

Super kwaliteit, grote porties en niet duur. Top gegeten!

anouk
8 March 2022

eigenlijk altijd tevreden alleen de laatste keer een beetje teleurgesteld. pizza proscutto besteld en dan blijkt deze met schouderham te zijn. ik vind de titel misleidend want ik ga uit van een rauwe ham. wijze les dus om de beschrijving te lezen voor het bestellen. zou toch de titel aanpassen. verder goeie kwaliteit en bestel zeker nogmaals bij maestro

Dennis
3 March 2022

Dik voor elkaar weer!

Meester
26 February 2022

Pizza was meer dan een beetje doorbakken: randen waren volledig zwart. De calzone was minder gevuld dan anders. En er zat (weer) geen knoflooksaus bij de bestelling. Na contact was dat wel snel nabezorgd.

Marc Kelderman
26 February 2022

Goedendag Ik bestel regelmatig een Saté bij jullie, maar gisteren was hij toch wel taai en wat ook vooral opviel was dat de patat slecht was. Hij was waarschijnlijk 1 of meerdere keren gebakken, waardoor hij behoorlijk hard was en niet zo lekker. Het is geen klacht maar kunnen jullie er misschien toch de volgende keer wat beter op letten. Groetjes en een fijn weekend, Marc Kelderman

Jan Henk Wijers
24 February 2022

Een minder harde korst die je met een normaal mes kunt snijden, zou welkom zijn.

JW Klein
24 February 2022

Eten was weer prima zoals altijd. Helaas door grote drukte bezorging pas een uur later dan de aangevraagde tijd. Wel keurig van te voren aangegeven dat het later werd.

Petri Koning
21 February 2022

Voor het eerst was ik niet blij met mijn bestelling. Ik had een kapsalon. De kaas was nog niet goed gesmolten, terwijl de shoarma hard was. En ook de frites zag er doorbakken uit. Jammer, niet wat ik gewend ben.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Miranda
15 February 2022

Ze waren heerlijk!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

mark koning
13 February 2022
Marjet Bruijnen
12 February 2022

de vegetarische macheroni was gruwelijk lekker. de rest zoals vanouds ❤️

Mar
11 February 2022
Visser
9 February 2022

Heerlijke pizza!

Rob
7 February 2022

Lekkere op tijd geleverde pizza’s en een vriendelijke bezorgservice!

Eric
6 February 2022
Maaike
5 February 2022
Letschert
3 February 2022

Het vlees was droog en hard, verder waren de gerechten prima.

Danielle Jonk
3 February 2022

Erg lekker

De vries
3 February 2022

Prima!!

Miranda
30 January 2022

Bij een shoarma schotel zit 1 pita broodje. Er mogen wel 2 pita broodjes bij, er zit genoeg vlees bij deze schotel. Verder heerlijk gegeten.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

vd water
29 January 2022
Leonie
27 January 2022

Keuring op de verwachte bezorgtijd gebracht en aardige jongen aan de deur.

Fred
26 January 2022

Heerlijk gegeten en keurig op tijd.

Niels
24 January 2022

Super communicatie m.b.t. afwijking in de bezorgtijd, heel netjes! Goed eten en was goed op temperatuur bij aflevering. Aanrader!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Ronald
22 January 2022
Kevin de Loor
17 January 2022

Vorige week al Pizza besteld was ook heerlijk en de shoarma is ook helemaal top. Ga zeker vaker bestellen!

Petiet
16 January 2022

Het was weer erg te merken dat Wim er niet was. Kwaliteit van de pizza's erg verschillend en ook nog is aangebrand

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Anoniem
16 January 2022

Het was weer lekker zoals altijd!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Holtslag
15 January 2022

Calzone was perfect Kleine pizza hawaii was de korst en de bodem niet echt goed afgebakken. Iets te vroeg eruit gehaald denk ik

Karin
13 January 2022
Ron
12 January 2022

Gewoon goed, zoals altijd

Suzanne Scheringa
9 January 2022

Hij kwam erg laat, wilde net gaan bellen wanneer hij kwam. Was wel gebeld dat hij door autopech ongeveer 15 minuten later zou komen (19.15 uur) maar hij was er pas om 19.40 uur. Patat was erg hard

Rico
7 January 2022

Was lekker

Pizza's waren helaas niet goed warm meer. Het duurde erg lang, 2 uur, tussen bestellen en ontvangen. Jammer.
7 January 2022

Het is was weer erg lang wachten, dat maakt dat ik terughoudend ben ik nogmaals bestelling plaatsen. Wat ik jammer vind want de pizza’s zijn wel goed over het algemeen.

Daphne
3 January 2022

Blij verrast! Pizza’s en pasta waren erg lekker, en goed heet nog bij aankomst. Het was erg druk en daarom wat lang moeten wachten, maar dit werd keurig doorgebeld. Wij zijn erg tevreden!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Miranda
3 January 2022

Alleen geen knoflooksaus bij de pizza!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Ilse
1 January 2021

Gisterochtend pizza's besteld voor gisteravond. Natuurlijk eerst jullie site gecheckt en gelukkig, niet gesloten! In de bevestiging stond dat het iets langer kon duren ivm de drukte maar na een uur wachten toch maar even bellen en wat blijkt: jullie zijn gesloten! Nog 3x gebeld want dit klopt vast niet maar helaas echt geen gehoor. Pizza's besteld, betaald, bestelbevestiging maar geen pizza's. Ik hoop dat we in contact kunnen komen om te zien waar het mis is gegaan.

Dylan
31 December 2021

I saw on google maps that you were open today. So I ordered online today, got a conformation email w a time to pick up. When I arrived the place was closed. I called and learned that it was closed on new years eve : (

Davey
31 December 2021

Pizza’s nooit binnen gekomen!! Volgende keer wil ik graag mijn bestelling binnen krijgen en het zou fijn zijn als de telefoon word opgenomen!!! Tering slechte service

Lotte
24 December 2021

Perfect op tijd en overheerlijk

Cor
20 December 2021

Zeer eenvoudig om online te bestellen en een zeer vriendelijke bezorger die op de afgesproken tijd voor de deur stond

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Wim Wolsink
19 December 2021

Pizza goed gevuld, uitstekend van smaak en zeker ook de juiste temperatuur. Een absolute aanrader.

Jan Willem
12 December 2021

Alles op tijd bezorgd, warm en prima kwaliteit.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Marbieb
12 December 2021

Het was weer heerlijk en als je op tijd besteld ook op tijd in huis.

Yvonne
11 December 2021

Prima smaak en goed op tijd

Monique
11 December 2021

Hele goede pizza's vooral de calzone vinden wij geweldig.

Van Dort
8 December 2021

Eten keurig op afgesproken tijdstip gearriveerd en goed van temperatuur.

J vd Putten
6 December 2021

Prima pizza's

L. Broertjes
3 December 2021

Een nieuwe combinatie Pizza besteld via de website. Goed op de hoogte gehouden via e-mail. Warm bezorgd met bon.

Raymon
3 December 2021

Pizza’s zijn de laatste tijd duidelijk in kwaliteit verbeterd! Ook de kapsalonnen waren goed en de uiensaus is prijswinnend lekker. Zo lekker dat we zelfs 2 grote bakjes er van bestellen, ook al zijn ze vrij duur (€3,50). Er is alleen 1 ding wat nog beter kan: 1 bakje was gewoon vol, maar het 2e bakje was maar voor de helft gevuld. En dan is 3,50 echt te veel. We hebben er zelfs een foto van gemaakt, zo opvallend was het. Groetjes.

Nicole Arts
3 December 2021

We hebben vandaag lekkere pizza’s gegeten! Wil wel mee geven dat ik 2 weken geleden erg teleurgesteld was, toen ik werkelijk waar 20 minuten aan de telefoon heb gehangen. Ik eerst bellen nummer 5 was, maar toen ik de eerst volgende was een kwartier heb gewacht en toen maar heb opgehangen. Als je geen plek meer hebt, zorg dat dat je bandje dit aangeeft of laat het een medewerker zeggen. Dit nog nooit meegemaakt bij jullie.

Trinity
1 December 2021
Bianca
27 November 2021

Erg lekker gegeten ,lekker carpattio en pita en de pubers aan heerlijke pizza .😋

Alex
27 November 2021

De bestelling was niet compleet.. na bezorging langere tijd wachtend aan de telefoon. Geen antwoord!

Jitske Ooms
27 November 2021

Absoluut heerlijk gegeten en genoten van de pizza. Wij gaan verhuizen en dit was dus voor ons de laatste pizza van jullie.

Arie
26 November 2021

Smaakt perfect. Bezorging duurt soms te lang

De boer
24 November 2021
Joost Fermie
22 November 2021

Niet zo warm als normaal. En geen paprika was doorgekomen blijkbaar want dat stond op de bon… maar toch op de pizza. Geen knoflooksaus bij de calzone ontvangen.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

marjet bruijnen
22 November 2021

de gerechten zijn altijd heerlijk de bezorging top

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

MG
21 November 2021

We konden kiezen tussen 18.30-18.45 uur, maar kozen voor zo snel mogelijk. Echter kwam de pizza pas om 19.30 uur. Vreemd!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

J vd Putten
20 November 2021

Goed belegd,snel bezorgd, beetje te donkere korst.

Laura
19 November 2021

Altijd top!

Alex
18 November 2021
Van Dort
18 November 2021
Henk
14 November 2021
Vlaar
14 November 2021

Eten was erg lekker en ruim genoeg. Bezorging ging niet door, vanwege drukte zelf opgehaald

Jeroen van den Boogaart
13 November 2021

Calzone was heerlijk, lange bezorgtijd maar dat wisten we vooraf. Wel verkeerde pizza ontvangen dat was niet zo prettig

Jeroen
12 November 2021
Tromp
11 November 2021

Bezorger was optijd en het eten was goed. De kip saté en halve kip waren mals en er was genoeg patat en stokbrood.

marjet Bruijnen
8 November 2021

altijd super lekker, echt áltijd

Giovanni Renato Cogodi
5 November 2021

Pizza's en calzones smaakten prima. Ook de bezorging was snel

Marieb
5 November 2021

Ik had extra artisjok en dat mocht v mij wat meer zijn dus tip, dat je van dezelfde toppings ook 2x kunt aanklikken verder eindelijk op tijd, was doordeweeks ;-)

Jan
1 November 2021

Het eten was weer heerlijk, helaas weer veel te laat. Vorige keer 20 minuten. Nu 25 minuten, ondanks dat het al meer dan 3 uur van te voren besteld was.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Bos
29 October 2021

Was lekker, bedankt!!

gerard
27 October 2021

precies op de bestelde tijd bezorgd

Jeroen
25 October 2021

Eten goed , bezorging zoals zo vaak weer telaat ( 20 min) en dat is niet de eerste keer helaas

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Monique
24 October 2021

Kapsalon en shoarma was weer erg lekker!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Blondie
24 October 2021

De pizza's waren heerlijk belegd en lekker knapperig. Alleen was ie dit keer kouder als anders. Dat was jammer want na 2 punten was de pizza koud. Nog niet eerder gehad

Heidy
23 October 2021

Heerlijke pizza en keurige levering.Als je besteld op "zo snel mogelijk"krijg je eerst een mail die de geschatte tijd aangeeft en die is steeds behoorlijk nauwkeurig.Top pizzaria!!

Aad
22 October 2021

Prima weer. Snel, warm, lekker

Renate neefjes
21 October 2021

Het was mooi optijd bezorgd

Noa
13 October 2021

Het is jammer dat de olijven niet gehalveerd op de pizza gelegd worden. De balans tussen beleg in het midden en randen is niet in balans. Zo valt alles van je pizza punt af tijdens het eten. Kwaliteit is zeker geen Italiaanse pizza, maar voor een daghap als je geen zin hebt te koken goed te doen. Bezorging was snel. De patat is lekkerder gebakken dan de friet van de snackbar op het dorp. Deze als bijgerecht besteld en zeer knapperig geleverd.

Maikel
10 October 2021

Bestelling kwam 1 uur en 15 minuten te laat. Kreeg pas na 45 minuten een telefoontje dat het wat later werd. Erg jammer want de kwaliteit van het eten is TOP.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Aad
10 October 2021

prima allemaal. Snap alleen het spaarsysteem niet. Telkens maar 1 punt.

Rick
8 October 2021

was weer top 💪

Maartje
7 October 2021

Smaak was prima, bezorging precies op tijd, alleen waren ze niet heel heet. Verder tevreden.

Richard
3 October 2021

Eten online besteld en het was keurig op tijd. Ook de kwaliteit was erg goed. We hebben heerlijk gegeten ook de kinderen vonden het erg lekker.

Sabrine
2 October 2021

Ruim 1.5 uur wachten op bestelling en dan nog koude pizza's , ben erg teleurgesteld , we bestellen al heel wat jaren bij jullie maar de laatste bestellingen gaan mis .. echt zonde

Mark
27 September 2021

Keurig op tijd, goed warm

Tom r
27 September 2021

16:15 besteld, voor bezorging om 17:15, dit werd 18:05 verwachtte bezorgtijd dit kan op een zondag en maakt ook niks uit. Maar uiteindelijk kwam me eten pas om 18:45. Ik snap dat het druk is maar een belletje of even wat laten weten zou handig wezen , ik wou net bellen of jullie ons vergeten waren toen de bel ging. Dit gebeurd helaas wel vaker dat we lang moeten wachtten. Eten is altijd lekker en niks op aan te merken

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Carla
25 September 2021

Ik wil volgende keer het eten op het tijdstip van bestelling ontvangen, niet ruim 1 uur later. Een marge van een kwartier is ok.

Yvonne breuk
23 September 2021
Abbring
20 September 2021

Jammer genoeg waren delen van de pizza margarita verbrand. En de bezorging was heel erg laat. Pizza waren wel goed warm.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Dennis
16 September 2021
Anja Arzoni
13 September 2021
Liesbeth Bonvanie
12 September 2021

De satesaus kon je bijna snijden zo dik. De pizza quatro stagioni had behalve de saus wat snippers ham en wat plakjes salami en wat verdroogde champignons. Nee, we waren niet blij.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Erik Pronk
5 September 2021

Super goed eten en keurig op tijd bezorgd!😀

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Frederique
5 September 2021

Heerlijke pizza's! We moesten thuis zelfs nog even wachten voordat we ze konden eten, zó warm waren ze! Heerlijk gesmuld!

Tromp
4 September 2021

Eten was goed en de bestelling op tijd.

A. Hoekstra
3 September 2021
Eric
28 August 2021

Zeer goed qua eten en super aardige bezorger

willem
28 August 2021

geweldig en veels te lekker

Peter
27 August 2021

Was weer als vanouds! Vers en perfect op temperatuur

Butter
27 August 2021

Goed en op afgesproken tijd geleverd eten!!

Sabrina
26 August 2021

De bezorging duurde dit keer erg lang, zijn we niet gewend van Maestro :( 18:20, verwachte levering was 19:40 maar het werd pas 20:00… gelukkig was de pizza zelf wel weer erg lekker!

Djoefrie
26 August 2021

20 minuten later dan aangegeven 1,5 uur totaal wachttijd als dat aangegeven wordt is dat geen probleem . Het eten is goed.

M.t.D
25 August 2021
Youri
15 August 2021

2 uur wachten om een half gebakken pizza te krijgen. Niet normaal.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Aad
9 August 2021

Perfect. Moet alleen waarschuwing bij de spicy chicken pizza. Mannnn wat was die spicy.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Lilyishere2
6 August 2021

Nog steeds veels te lekkere pizza’s!! En dat na ruim 10 jaar. Was even vergeten hoe lekker ze ook al weer waren.

van Wettum
4 August 2021

De bestelling zou 19.15 komen...wij hondjes uitlaten, staat de bezorger op ons te wachten om 18.45 uur. Eten lauw, geen sausjes geleverd en de salade lauw....kortom dit keer geen goede ervaring helaas.

Fam Ensing
4 August 2021

De pizza’s waren van goede kwaliteit. Rijkelijk belegd en gevuld. Snelle bezorging op de fiets. De pizza’s waren lekker warm 👍

Hendriksen
4 August 2021

Dit keer een minpuntje twee shoarmaschotels besteld maar in 1 bak zat shoarma met sla gemengd beetje vreemd nog nooit eerder gehad en ik hou niet van sla door mijn eten

Gideon
3 August 2021

Was erg lekker, veel shoarma voor een goede prijs. Ondanks dat t druk was konden ze toch snel leveren

Fred
1 August 2021

Heerlijk gegeten. Bestel er al jaren.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Mark Lakeman
31 July 2021

Heerlijk gegeten en op tijd geleverd

Caroline
28 July 2021

Altijd prima shoarma!

M.kemme
27 July 2021

Bestelling kwam 45 minuten later dan Afgesproken, het eten was ook niet echt warm meer

Nelleke
27 July 2021

Zoals altijd super lekker eten, en de bezorgers altijd vriendellijk.

Carla
26 July 2021

Bij het bestellen kon ik aangeven 18.15 uur, kreeg een mail dat het 18.55 werd, bezorger was er om 19.10 uur. Dat moet beter kunnen lijkt mij. De pizza's van Maestro zijn heel erg lekker!!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Bianca V.
24 July 2021

Ze waren heerlijk dankjewel

jacobs
24 July 2021

grote porties erg lekker

Ruben
22 July 2021

Verschrikkelijk, we zijn al tijden klant maar de kwaliteit van bezorging/afhalen/communicatie is een drama aan het worden. Iedere keer excuses zij we een beetje beu. Graag horen we hoe jullie dit oplossen. Op deze manier raken jullie klanten kwijt

Bewoner oosthuizen
21 July 2021

Nooit een slechte ervaring gehad! Lekkerste pizza uit de buurt

Sabrina
21 July 2021

Heerlijk rijk gevulde pizza’s die goed warm bezorgd werden!

Aad
19 July 2021

Snel, warm en heerlijk.

Wilco
18 July 2021

De beste pizzeria die er is heb me meissie ook overtuigd zowel pizza qls spearribs als kapsalon

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Tim
17 July 2021

Sparibs waren niet lekker bijna verbrand en veel vet aan het vlees

Maurice Appel
16 July 2021

2 uur wachten op 2 pizza's

Joey
6 July 2021

De Pizza, was Heerlijk en de bestelling was precies op tijd

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Ron van luijn
4 July 2021

Uitstekende kwaliteit. Bezorging op tijd en vriendelijke bezorger

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

N. de Koning
3 July 2021

Heerlijke Pizza. Goed warm en perfect op tijd.

Jerry
3 July 2021

Heerlijke pizza's! Waard om even op te wachten. Dat is maar goed ook want het duurde wel even.

Bianca V.
28 June 2021

Was weer erg lekker

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Van de Bunt
28 June 2021

Lekkere pizza’s, goede bodem en niet vet.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Groot
27 June 2021

Op de site veel hele precieze tijden keuzes maar helaas 20 min te laat.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Heidi
27 June 2021

Pizza was droog en te ver doorgebakken. Bij bestelling werd gevraagd naar besteltijd. Kies je voor 17.40 uur, komt de bestelling pas om 18.30 uur. En dat terwijl je al om 16.40 uur bestelt. Deze keer niet zo goed geregeld dus.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Mar
24 June 2021

Heerlijke pizza!

Bull
22 June 2021

Eten was weer heerlijk.

De Waard
21 June 2021

Ophaal, eten te laat. Verkeerde pizza. Dubbel gebakken patat, knetterhard. Was voor de volgende klant. Het was een chaos, werknemers werden afgebekt Ik ben beter gewend

Jacquelien
21 June 2021

friet was droog en ongezouten ( terwijl ik om zout gevraagd had) pizza randen waren vreselijk verbrand. als ik om extra salami vraag krijg ik het niet maar betaal er wel voor, daar ben ik dus al mee gestopt.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Lida steur
21 June 2021

Helaas, deze calzone Ricardo was echt niks. Het vlees en saus zat allemaal in de linkerhelft opgekropten de linkerkant een platte aangebrande pizza. Welke pizzabakker dit in de verpakking heeft gepropt is mij een raadsel. Echt niet onze eigen pizzameastro, die gooit zoiets meteen in de prullenbak. Hoef geen contact , want de calzone Ricardo is altijd fantastisch.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Aad
21 June 2021

Kwaliteit was weer prima. Het 2,5 uur moeten wachten wat minder.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Alex
20 June 2021

Altijd lekker eten bij Maestro, bezorging zou om 19:00 komen, maar stonden 18:50 al voor de deur. Klein minpuntje deze keer; nagenoeg geen saus in de Ricardo en kruidenboter vergeten bij het stokbroodje. Voor de rest weer top.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Nelly de Wit
20 June 2021

Hallo, Mijn man heeft het eten gehaald maar het was niet goed. Ik had gevraagd of ze de patat wilde doorbakken maar niet dat hij driedubbel door gebakken was. Een kennis van me die ook bij jullie eten kwam halen vroeg aan mij of de patat dubbel gebakken was en of de bestelling wel klopte ik zei niet dubbel gebakken maar driedubbel en knijterhard en de shoarma was ook niet zo lekker als anders. Wij hebben de patat weggegooid. De shoarma wel opgegeten omdat we trek hadden. Het was echt chaotisch in de zaak heel jammer. Mvg Nelly de Wit

Mariëtte
19 June 2021

Heerlijke spareribs. Goede bezorging. Heel tevreden!

Jitske
19 June 2021

Bestelling was te vroeg geleverd ipv 1945 uur 1930 uur

Hendriksen
17 June 2021

Al een paar keer besteld eten is altijd goed van smaak en verzorgd maar alleen dit keer zat er geen pitabroodje bij de shoarmaschotel en bij de kipsaté erg weinig tot geen pindasaus en dat zijn we niet gewend.

Peter
17 June 2021

Heerlijke en warme pizza's. Top bezorgers, helden!

Manasse
16 June 2021

Helaas vaker meegemaakt, maar ook dit keer zat er geen enkele saus bij de shoarmaschotels......jammer