Beoordelingen van Pizza Center Maestro Oosthuizen

Recente recensies

4.0
Ton vierbergen
vandaag
Gijs
gisteren

De pizza’s en shoarma zijn echt heerlijk. Op tijd bezorgd Toppers👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sandra
3 december 2022

Was weer heerlijke carpaccio pizza.

Jonges
27 november 2022

Gewoon weer fantastisch!!! Normaal bestellen wij altijd pizza, maar vandaag spare ribs. Zo ontzettend lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jacquelien Nobel
27 november 2022

Jammer genoeg koud en taai!

Tom
26 november 2022

Ik begrijp dat het druk is, maar 2,5 uur wachten op mn bestelling is wat mij betreft té lang.

Gera van Busschbach
25 november 2022

Heerlijk

San
25 november 2022

Weer heerlijk gegeten !

Reinier Klok
25 november 2022

Hij was weer heerlijk. Maestro stelt tot nu toe nooit teleur. Heerlijk vers en gekruid, goeie service, helemaal top!! Hoop hier nog lang van te mogen genieten. Mijn complimenten dus en lekker zo doorgaan!

herman@hsgeuze.nl
24 november 2022
Marianne
20 november 2022

Bestelling ging er simpel. Ook bezorgtijdtijd was exact wat er was opgegeven.

Remco
20 november 2022

Pizza’s weer van prima kwaliteit alleen had ik deze keer de Pulled Pork pizza met pittige smokey barbequesaus. De saus was pittig maar stond ver af van de smokey bbq. Niet wat ik verwacht had.

Jansen
17 november 2022

Verbeterpunt bij shoarma schotel is 1 broodje erbij echt te weinig mag best wel 2 broodjes zijn dat zal niet te kostbaar zijn en weer heel er weinig rode saus echt al een keer gemeld maar waarschijnlijk doen jullie er niks mee

Leo
17 november 2022

Zoals altijd weer heerlijk gegeten!

Nu
16 november 2022

Was laat met bezorgen Eten was koud

Dan
15 november 2022
Ed
14 november 2022

Vaste klant maar laatste keren valt het toch wel tegen. Kapsalon was altijd heerlijk maar laatste keren niet. Gisteren lang moeten wachten wat niet zo heel erg is, maar de pizza was niet gaar en was klef. Ik ben voorlopig klaar met pizzamaestro.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mariska boerlage
14 november 2022

2 uur wachttijd is gewoon te lang

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anja Arzoni
13 november 2022
!
13 november 2022

Weliswaar een kwartiertje later dan gevraagd maar keurig geleverd. Alleen vroegen we ons wel af of de extra kaas er wel opzat, daar konden we weinig van merken. Gelukkig waren ze evengoed wel erg lekker. Komt bij dat we weinig keren laten bezorgen dus het is voor ons nog 'speciaal'. Fijn dat het hier in het dorp KAN. Succes met jullie bedrijf

Marije Francis
12 november 2022

De beste pizza’s voor een mooie prijs. Je moet wel op tijd bestellen als je de pizza’s op tijd wilt hebben. Maar dan zijn ze er ook keurig op tijd! 👌🏼

-
11 november 2022
Marjet Bruijnen
7 november 2022

ik dacht dat de 'tonijnsalade met stokbrood en kruidenboter voor 2 personen ' een beetje weinig was maar dat viel mee. erg lekker

Ruth
7 november 2022

Altijd lekker en van hoge kwaliteit. En het is nog warm als het bezorgd wordt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ton
7 november 2022

Normaal gesproken alles tip top in orde, deze keer niet. Patat was nog niet gaar, de kleine calzone was aangebrand bovenop en de randen niet gaar. In de grote Calzone Ricardo zat stukken minder sambal en knoflooksaus dan normaal. Het leek allemaal erg afgeraffeld.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ed
3 november 2022

Kapsalon was altijd lekker. De laatste paar keer echt een stuk minder. Is de receptuur veranderd? Ik ga geen kapsalon meer bestellen.

Wit
31 oktober 2022
Sandra
28 oktober 2022

Pizza was verwisseld en daardoor lauw. Maar evengoed smaakte hij heerlijk.

Ellen
26 oktober 2022

Net als de eerste keer op tijd bezorgd en erg lekker!

Ria roet
24 oktober 2022
Wessel
23 oktober 2022
Fred
23 oktober 2022

Heerlijk gegeten en op tijd gebracht.

W.Zaal
22 oktober 2022

Erg lekker.

Verkerk
17 oktober 2022

Heerlijke pizza's, waren goed warm bij aankomst en snelle bezorging. Zeker voor herhaling vatbaar!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dekker
15 oktober 2022

Pizza Sierd was beetje verbrand

Aad
14 oktober 2022

Supersnel en warm

Day
12 oktober 2022

Elke x gewoon top

Mtd
10 oktober 2022
mark koning
9 oktober 2022

Was weer superlekker

Laura
8 oktober 2022

1,5 uur gewacht op lauwe pizza's die slecht belegd waren en te lang onder een warme lamp hebben gelegen waardoor ze taai waren. De pasta was lekker. De patat slap en zonder zout.

Jasper
8 oktober 2022

Pizza's waren wel goed, maar van de lasagne had ik sterk de indruk dat hij niet vers was. Het deeg was verkleurd en alles smaakte niet vers. Bovendien was hij lauw. Als het zo is dat jullie oude lasagne oppiepen en als vers verkopen, vind ik dat echt schandalig. Maar ja, zeker weten doe ik het natuurlijk niet.

marjet Bruijnen
7 oktober 2022

pizza met olijfjes zonder okijfjes🤭 volgende keer beter verder net zo lekker als altijd💚

Eric
6 oktober 2022

Besteld voor bezorging tussen 6.15 en 6.30. Zou bezorgt worden 6.50. Om 7.05 maar zelf de shoarmaschotel gaan halen. Bij thuiskomst 5 a7 minuten lopen blijkt de shoarma lauw-koud. Drukte kan en mag geen excus zijn. Dit is ver beneden de normale goede service. Na 2 happen met zeentjes in de shoarma deze in de kliko gegooid. Ik ben er klaar mee, geen shoarma meer voor mij van meastro.

Roos
5 oktober 2022

Zoals altijd smaakt het goed en netjes bezorgd op de aangegeven tijd. Eten is altijd goed en lekker.

Robin Klaassen
3 oktober 2022

Mega lekkere spareribs waar het vlees zo van het botje valt. En heerlijk zoet gemarineerd. Overvolle bestelling waarbij ik niet alles op kon. Heerlijk gegeten.

Lucas
3 oktober 2022

Pizza's smaakten weer goed. Bezorgtijd werd enigszins overschreden, maar dat is door de drukte wel te begrijpen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wessel
29 september 2022

Top! De maestro pizza is zeker een aanrader

Kim
27 september 2022

Snelle bezorging op afgesproken tijd. Alles was prima.

Dayana
27 september 2022

Heerlijk eten en netjes bezorgd ..

Lorette Broertjes
25 september 2022
Marjet Bruijnen
25 september 2022

errug lekker weer

M.td.
21 september 2022
Jan Wijker
19 september 2022
Ton Vierbergen
18 september 2022

17.20 besteld, 19.45 gekregen, laatste keer dat ik besteld heb, was het top valt erg mee, jammer, half koud.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ciska
18 september 2022

De pizza’s worden steeds kleiner en minder belegd maar we moeten er wel meer voor betalen. Helaas is de smaak en kwaliteit van de pizza elke keer weer verschillend. Soms rauw vlees nog in de Calzone. Dan weer te doorbakken.

Harry Potter
17 september 2022

Eten was heerlijk,goed op temperatuur. 20 min later als aangegeven.

Sabrina
16 september 2022

Ondanks dat er was aangegeven dat het door drukte later kon worden was de pizza er keurig op tijd! Lekker warm en weer rijkelijk belegd! Heerlijk gegeten

Dekker
10 september 2022

Pizza erg karig belegd

De boer
8 september 2022

Goed dat het druk is, jammer dat bezorgen daardoor steeds uitloopt en niet op aangevraagde tijd komt. Soms meer als een half uur later

Van Dort
7 september 2022

Warme maaltijden, snelle en vriendelijke bezorging

Mtd
7 september 2022
Jan Wijker
5 september 2022
Linda
5 september 2022
Joosten
5 september 2022

Eten was erg lekker. Warm en goed van smaak. We begrijpen dat jullie mee moeten met de prijs verhoging maar 2 euro per gerecht er bovenop vinden wij erg fors. Hierdoor zullen we minder snel bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vos
5 september 2022

2 uur moeten wachten op bezorgen, zelf maar het eten opgehaald , wat een chaos in de keuken personeel had onderling discussies en het was er erg vies!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Robin
4 september 2022

2,5 uur wachten op een pizza.. hoe dan

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Johan
4 september 2022
Cahrin
4 september 2022

Heerlijk gegeten!

Jos de Vries
2 september 2022
Jan Wijker
29 augustus 2022
M. Droog
27 augustus 2022

Keurig op tijd bezorgd en ook nog heerlijk warm. De pizza’s waren op ons verzoek allemaal al gesneden, goede service!

Rene
25 augustus 2022

Keurig op tijd, lekker zoals we gewend zijn!

Bianca
25 augustus 2022

Was de eerste keer dat ik hier bestelde en was super. Zeker aan te raden. De shoarma en spare ribs waren heerlijk en goede kwaliteit. De bezorging was top en zeer vriendelijk. Ga zeker vaker bestellen!

Martijn van Gelderen
24 augustus 2022

Super eten, altijd warm bezorgd! Enige puntje is dat de extra bestelde bakjes saus niet altijd mee komen.

Linda
9 augustus 2022

Altijd even lekker. Alleen het spaarsysteem van 1 euro korting na 5 bestellingen, schaam.jullie, dat is 20 cent korting op 1 bestelling. Ik weet hoeveel commissie thuisbezorgd vraagt. Drm bestel ik direct via jullie eigen site omdat ik het jullie gun. Maar geef dan geen korting. Alleen de bezorger krijgt al minmaal 3 euro fooi. Bied of iets goeds aan aan vaste klanten of doe niets, dit kan echt niet.

B.B.
5 augustus 2022
Ineke Ouwendijk
5 augustus 2022
mark koning
1 augustus 2022

Was wederom prima👍🏻

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Don
31 juli 2022

Spatzuiver

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marjet Bruijnen
31 juli 2022

zoals altijd... 😍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Thea Verdonck
31 juli 2022

Ik wilde mijn zoon lekker trakteren op sate met patat en salade en heb die besteld.Wat een tegenvaller! De satesaus lag als een dikke klont op de stokjes, de patat was volgens mij drie keer opgewarmd, droog en hard, en de salade was heel zuur! Dit ben ik niet gewend van maestro!

Celia Edelenbos
29 juli 2022

Eindelijk een echte pizza, zo genoeg van franchise troep, alleen jammer dat jullie niet in Purmerend bezorgen. Heerlijk pizza

Dennis
28 juli 2022

Mijn fricandel waren ze vergeten mee te geven. Dus heb ik wel betaald maar niet gekregen

Piet Bonzo
27 juli 2022

Doen wat ze beloven!

Monique Lindeboom
26 juli 2022
A Broersen
22 juli 2022

Prima maar ik had gebeld met de vraag of er ook falafel verkrijgbaar is en de dame aan de telefoon wist niet waar ik het over had..ik zou een falafelschotel heerlijk vinden ipv een shoarmaschotel.

M. Hempenius
21 juli 2022

Dik tevreden. Keurig op tijd bezorgd. En……..genoten van het eten.

Pieksma
19 juli 2022

Helaas was de bestelling 30 minuten te laat. Pizza met extra ham had ipv extra ham extra salami, en de pizza met extra salami had geen extra salami.

Bor
18 juli 2022

Ik begrijp dat alles 2 euro duurder is geworden maar om nu ineens 3,50 euro bezorgkosten te gaan rekenen vind ik wel een beetje ver gaan

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Snowbeauty
17 juli 2022

Bestel al jaren hier en altijd even goed als altijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Herman Geuze
12 juli 2022
Petra
12 juli 2022

Net als altijd super lekker!

M.
12 juli 2022

Snelle bezorging en hele lekkere pizza's

Alex
6 juli 2022

Altijd lekker en altijd op tijd

Julia
3 juli 2022
Velzeboer
30 juni 2022

Super snel en heerlijk!

Nikita visser
29 juni 2022

Betere spareribs als spareribs express!!

Koopman
28 juni 2022

Zowel de pizza, als de kapsalon, als de calzone grote stukken aangebrand en deels weg moeten gooien. Heel jammer, dat is niet hoe we het gewend zijn van Maestro...

K
27 juni 2022

2,5u op mijn bestelling gewacht. Kleine tip neem wat minder bestellingen aan anders krijg je dit soort wachttijden. Kan echt niet!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mieke
26 juni 2022

Veel te laat ivm extreme drukte. Heel vervelend voor iemand die moet eten ivm diabetes

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Barry Schipper
26 juni 2022

Pizza's waren super lekker, miste helaas alleen de knoflooksaus

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mariska
19 juni 2022

Snelle bezorging en lekker eten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kevin
19 juni 2022
Bas
17 juni 2022

Geen knoflook zat erbij en moeten we daar op wachten. Dat dat er was was de rest koud. En net een extra bak saus leuk naar werdt me eten niet warmer van.

Rob de Vries
16 juni 2022

Fijn dat het bestelde zo snel kwam, maar liever had ik gehad dat er meer tij en zorg was besteed aan het eten. De Pizza Quattro Stagioni was haastwerk met alleen plakjes ham en salami erop gegooid. De saté was gortdroog. Jammer ik hoop volgende keer iets meer liefde en tijd.

Hendriksen
13 juni 2022

4 shoarmaschotels besteld maar er was patat voor 3 pers echt te weinig voor een shoarmaschotel moest zelf nu bij bakken, hoop dat het gelezen wordt heb al meerdere keren gereageerd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Astrid
13 juni 2022

Heerlijke pizza’s, netjes optijd! En vriendelijk personeel! Een aanrader!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ans
11 juni 2022

Knapperige pizza, op tijd bezorgd, tevreden

Tim
9 juni 2022

Ik geef 3 sterren omdat de hot ribs wel lekker waren maar de pittig hij was niet goed verdeeld

Dennis
9 juni 2022

Was weer top eteb

Rene
9 juni 2022
nikos
5 juni 2022

Eten was prima.... Maar vrij laat

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Linda
5 juni 2022

Helaas was alle beleg van de pizza's afgeschoven omdat de dozen bij de bezorging niet recht waren gehouden. De smaak was redelijk maar had dus veel beter kunnen zijn als alles op zijn plek was gebleven. Ook waren de pizza's afgekoeld

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

E
5 juni 2022

Heerlijk en prima op tijd!!!

Theo Commandeur
4 juni 2022

Heel tevreden, meer dan genoeg.

Marjet Bruijnen
4 juni 2022

Zoals altijd eigenlijk, optijd bezorgd, vriendelijke bezorger en super lekker eten

Hetty
30 mei 2022
Jasmijn Nijssen-Gerichhausen
27 mei 2022
Miranda
26 mei 2022

Heerlijke shoarma en snelle levering

Lars
26 mei 2022
mark Koning
26 mei 2022

zo als gewoonlijk, top

Bianca
21 mei 2022

Was foutje gemaakt maar netjes opgelost 👍🙂 We hebben heerlijk gegeten 😋

britney
15 mei 2022

heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Remco korver
15 mei 2022

Bezorging was weer ruim 30 min later als opgegeven gebeurd vaak in scharwoude

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Johan de boer
14 mei 2022

Snelle bezorging en lekker eten

Vlaar
9 mei 2022

Eten erg lekker en genoeg, bezorgtijden laat nog wat te wensen over

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sandra
8 mei 2022

Op tijd geleverd, vriendelijke bezorger en lekker warm !

Ans
7 mei 2022

Drie pizza's, alle drie heerlijk. Op tijd bezorgd, vriendelijke bezorger. Eén pizza besteld zonder kaas, met extra tonijn. Gelukkig zonder kaas maar helaas ook zonder tonijn.

mark koning
7 mei 2022
Nathalie
5 mei 2022

Weer keurig op tijd en eten was weer lekker en nog warm. Bezorger was weer vriendelijk en beleefd.

Christy Rijser
2 mei 2022

Prima pizza en aardige bezorger

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gideon
30 april 2022

Eten was heerlijk als altijd Bezorging goed, netjes op tijd👍

Peter
26 april 2022

Beste broodje shoarma sinds tijden!

Cahrin
25 april 2022

Mijn vriend en ik hadden beiden een calzone waarbij het pizzadeeg in de randen nog rauw was.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vlaar
25 april 2022

Saté was lekker van smaak alleen iets te lang gebakken. Ravioli was heerlijk.

Camila
25 april 2022

2enhalf uur moeten wachten op pizza’s daarnaast aan gegeven dat het eten ook voor twee jongen kinderen was ivm bed tijd echt nooit meer bij aan geven ook nog grote bek

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

-
23 april 2022
imke
21 april 2022

prima op tijd en temperatuur goed. Persoonlijk vond ik de pizza niet een topper, mijn tafelgenoten hadden wel genoten. De shoarma vond ik wel erg lekker, niet zo vet en niet over gekruid.

Nathalie
21 april 2022

Keurig op tijd bezorgd. Bezorgers zijn altijd beleefd en vriendelijk. Het eten is altijd nog warm en lekker!

M
19 april 2022
Kim
17 april 2022
Evelien
17 april 2022
Marjan
12 april 2022

Alles prima.

Maurice Appel
11 april 2022

Pizza was koud, de calzone was lauw, 70 minuten gewacht op de bestelling

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Klant
10 april 2022

Bestelling zou al later komen dan kon, en was daarna nog eens later. Pizza was ook te zwart gebakken

Lorette Broertjes
9 april 2022

Snelle bezorging. Extra toppings ( champions en paprika) bevielen goed.

Gerard
7 april 2022
Elmar
7 april 2022

De satesaus bij de sate is erg karig

Chris Wanders
3 april 2022

Pizza en kapsalon prima, maar de Ricardo te koud kaas was niet gesmolten, niet lekker. Jammer 1/2 opgegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bas
3 april 2022

Lekker en op afgesproken tijd

Rob Spijker
2 april 2022

wij hebben 3 verschillende pizza's besteld, maar helaas vonden we ze niet echt smakelijk. we zullen daarom niet meer bij u bestellen.

gera van busschbach
27 maart 2022
Sharon Van Halm
25 maart 2022
Jos
20 maart 2022

Pizza's waren uitzonderlijk goed en ook de bezorging was uitstekend. Prima side om te bestellen. Op de side was het al mogelijk om 's morgens te bestellen voor 's avonds. Aanrader: Pizza van het huis!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

mark koning
20 maart 2022

Alles prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bram
18 maart 2022

Prima op tijd. Prima van smaak. Saus, zoals gevraagd, apart in een bakje. Top!

Joey k
13 maart 2022
Anouk Jonk
13 maart 2022
Marjet Bruijnen
12 maart 2022

Heerlijk!! Zoals altijd

Sandra Koning
9 maart 2022

Super kwaliteit, grote porties en niet duur. Top gegeten!

anouk
8 maart 2022

eigenlijk altijd tevreden alleen de laatste keer een beetje teleurgesteld. pizza proscutto besteld en dan blijkt deze met schouderham te zijn. ik vind de titel misleidend want ik ga uit van een rauwe ham. wijze les dus om de beschrijving te lezen voor het bestellen. zou toch de titel aanpassen. verder goeie kwaliteit en bestel zeker nogmaals bij maestro

Dennis
3 maart 2022

Dik voor elkaar weer!

Meester
26 februari 2022

Pizza was meer dan een beetje doorbakken: randen waren volledig zwart. De calzone was minder gevuld dan anders. En er zat (weer) geen knoflooksaus bij de bestelling. Na contact was dat wel snel nabezorgd.

Marc Kelderman
26 februari 2022

Goedendag Ik bestel regelmatig een Saté bij jullie, maar gisteren was hij toch wel taai en wat ook vooral opviel was dat de patat slecht was. Hij was waarschijnlijk 1 of meerdere keren gebakken, waardoor hij behoorlijk hard was en niet zo lekker. Het is geen klacht maar kunnen jullie er misschien toch de volgende keer wat beter op letten. Groetjes en een fijn weekend, Marc Kelderman

Jan Henk Wijers
24 februari 2022

Een minder harde korst die je met een normaal mes kunt snijden, zou welkom zijn.

JW Klein
24 februari 2022

Eten was weer prima zoals altijd. Helaas door grote drukte bezorging pas een uur later dan de aangevraagde tijd. Wel keurig van te voren aangegeven dat het later werd.

Petri Koning
21 februari 2022

Voor het eerst was ik niet blij met mijn bestelling. Ik had een kapsalon. De kaas was nog niet goed gesmolten, terwijl de shoarma hard was. En ook de frites zag er doorbakken uit. Jammer, niet wat ik gewend ben.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Miranda
15 februari 2022

Ze waren heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

mark koning
13 februari 2022
Marjet Bruijnen
12 februari 2022

de vegetarische macheroni was gruwelijk lekker. de rest zoals vanouds ❤️

Mar
11 februari 2022
Visser
9 februari 2022

Heerlijke pizza!

Rob
7 februari 2022

Lekkere op tijd geleverde pizza’s en een vriendelijke bezorgservice!

Eric
6 februari 2022
Maaike
5 februari 2022
Letschert
3 februari 2022

Het vlees was droog en hard, verder waren de gerechten prima.

Danielle Jonk
3 februari 2022

Erg lekker

De vries
3 februari 2022

Prima!!

Miranda
30 januari 2022

Bij een shoarma schotel zit 1 pita broodje. Er mogen wel 2 pita broodjes bij, er zit genoeg vlees bij deze schotel. Verder heerlijk gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

vd water
29 januari 2022
Leonie
27 januari 2022

Keuring op de verwachte bezorgtijd gebracht en aardige jongen aan de deur.

Fred
26 januari 2022

Heerlijk gegeten en keurig op tijd.

Niels
24 januari 2022

Super communicatie m.b.t. afwijking in de bezorgtijd, heel netjes! Goed eten en was goed op temperatuur bij aflevering. Aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ronald
22 januari 2022
Kevin de Loor
17 januari 2022

Vorige week al Pizza besteld was ook heerlijk en de shoarma is ook helemaal top. Ga zeker vaker bestellen!

Petiet
16 januari 2022

Het was weer erg te merken dat Wim er niet was. Kwaliteit van de pizza's erg verschillend en ook nog is aangebrand

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
16 januari 2022

Het was weer lekker zoals altijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Holtslag
15 januari 2022

Calzone was perfect Kleine pizza hawaii was de korst en de bodem niet echt goed afgebakken. Iets te vroeg eruit gehaald denk ik

Karin
13 januari 2022
Ron
12 januari 2022

Gewoon goed, zoals altijd

Suzanne Scheringa
9 januari 2022

Hij kwam erg laat, wilde net gaan bellen wanneer hij kwam. Was wel gebeld dat hij door autopech ongeveer 15 minuten later zou komen (19.15 uur) maar hij was er pas om 19.40 uur. Patat was erg hard

Rico
7 januari 2022

Was lekker

Pizza's waren helaas niet goed warm meer. Het duurde erg lang, 2 uur, tussen bestellen en ontvangen. Jammer.
7 januari 2022

Het is was weer erg lang wachten, dat maakt dat ik terughoudend ben ik nogmaals bestelling plaatsen. Wat ik jammer vind want de pizza’s zijn wel goed over het algemeen.

Daphne
3 januari 2022

Blij verrast! Pizza’s en pasta waren erg lekker, en goed heet nog bij aankomst. Het was erg druk en daarom wat lang moeten wachten, maar dit werd keurig doorgebeld. Wij zijn erg tevreden!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Miranda
3 januari 2022

Alleen geen knoflooksaus bij de pizza!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ilse
1 januari 2021

Gisterochtend pizza's besteld voor gisteravond. Natuurlijk eerst jullie site gecheckt en gelukkig, niet gesloten! In de bevestiging stond dat het iets langer kon duren ivm de drukte maar na een uur wachten toch maar even bellen en wat blijkt: jullie zijn gesloten! Nog 3x gebeld want dit klopt vast niet maar helaas echt geen gehoor. Pizza's besteld, betaald, bestelbevestiging maar geen pizza's. Ik hoop dat we in contact kunnen komen om te zien waar het mis is gegaan.

Dylan
31 december 2021

I saw on google maps that you were open today. So I ordered online today, got a conformation email w a time to pick up. When I arrived the place was closed. I called and learned that it was closed on new years eve : (

Davey
31 december 2021

Pizza’s nooit binnen gekomen!! Volgende keer wil ik graag mijn bestelling binnen krijgen en het zou fijn zijn als de telefoon word opgenomen!!! Tering slechte service

Lotte
24 december 2021

Perfect op tijd en overheerlijk

Cor
20 december 2021

Zeer eenvoudig om online te bestellen en een zeer vriendelijke bezorger die op de afgesproken tijd voor de deur stond

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wim Wolsink
19 december 2021

Pizza goed gevuld, uitstekend van smaak en zeker ook de juiste temperatuur. Een absolute aanrader.

Jan Willem
12 december 2021

Alles op tijd bezorgd, warm en prima kwaliteit.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marbieb
12 december 2021

Het was weer heerlijk en als je op tijd besteld ook op tijd in huis.

Yvonne
11 december 2021

Prima smaak en goed op tijd

Monique
11 december 2021

Hele goede pizza's vooral de calzone vinden wij geweldig.

Van Dort
8 december 2021

Eten keurig op afgesproken tijdstip gearriveerd en goed van temperatuur.

J vd Putten
6 december 2021

Prima pizza's

L. Broertjes
3 december 2021

Een nieuwe combinatie Pizza besteld via de website. Goed op de hoogte gehouden via e-mail. Warm bezorgd met bon.

Raymon
3 december 2021

Pizza’s zijn de laatste tijd duidelijk in kwaliteit verbeterd! Ook de kapsalonnen waren goed en de uiensaus is prijswinnend lekker. Zo lekker dat we zelfs 2 grote bakjes er van bestellen, ook al zijn ze vrij duur (€3,50). Er is alleen 1 ding wat nog beter kan: 1 bakje was gewoon vol, maar het 2e bakje was maar voor de helft gevuld. En dan is 3,50 echt te veel. We hebben er zelfs een foto van gemaakt, zo opvallend was het. Groetjes.

Nicole Arts
3 december 2021

We hebben vandaag lekkere pizza’s gegeten! Wil wel mee geven dat ik 2 weken geleden erg teleurgesteld was, toen ik werkelijk waar 20 minuten aan de telefoon heb gehangen. Ik eerst bellen nummer 5 was, maar toen ik de eerst volgende was een kwartier heb gewacht en toen maar heb opgehangen. Als je geen plek meer hebt, zorg dat dat je bandje dit aangeeft of laat het een medewerker zeggen. Dit nog nooit meegemaakt bij jullie.

Trinity
1 december 2021
Bianca
27 november 2021

Erg lekker gegeten ,lekker carpattio en pita en de pubers aan heerlijke pizza .😋

Alex
27 november 2021

De bestelling was niet compleet.. na bezorging langere tijd wachtend aan de telefoon. Geen antwoord!

Jitske Ooms
27 november 2021

Absoluut heerlijk gegeten en genoten van de pizza. Wij gaan verhuizen en dit was dus voor ons de laatste pizza van jullie.

Arie
26 november 2021

Smaakt perfect. Bezorging duurt soms te lang

De boer
24 november 2021
Joost Fermie
22 november 2021

Niet zo warm als normaal. En geen paprika was doorgekomen blijkbaar want dat stond op de bon… maar toch op de pizza. Geen knoflooksaus bij de calzone ontvangen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

marjet bruijnen
22 november 2021

de gerechten zijn altijd heerlijk de bezorging top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

MG
21 november 2021

We konden kiezen tussen 18.30-18.45 uur, maar kozen voor zo snel mogelijk. Echter kwam de pizza pas om 19.30 uur. Vreemd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J vd Putten
20 november 2021

Goed belegd,snel bezorgd, beetje te donkere korst.

Laura
19 november 2021

Altijd top!

Alex
18 november 2021
Van Dort
18 november 2021
Henk
14 november 2021
Vlaar
14 november 2021

Eten was erg lekker en ruim genoeg. Bezorging ging niet door, vanwege drukte zelf opgehaald

Jeroen van den Boogaart
13 november 2021

Calzone was heerlijk, lange bezorgtijd maar dat wisten we vooraf. Wel verkeerde pizza ontvangen dat was niet zo prettig

Jeroen
12 november 2021
Tromp
11 november 2021

Bezorger was optijd en het eten was goed. De kip saté en halve kip waren mals en er was genoeg patat en stokbrood.

marjet Bruijnen
8 november 2021

altijd super lekker, echt áltijd

Giovanni Renato Cogodi
5 november 2021

Pizza's en calzones smaakten prima. Ook de bezorging was snel

Marieb
5 november 2021

Ik had extra artisjok en dat mocht v mij wat meer zijn dus tip, dat je van dezelfde toppings ook 2x kunt aanklikken verder eindelijk op tijd, was doordeweeks ;-)

Jan
1 november 2021

Het eten was weer heerlijk, helaas weer veel te laat. Vorige keer 20 minuten. Nu 25 minuten, ondanks dat het al meer dan 3 uur van te voren besteld was.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bos
29 oktober 2021

Was lekker, bedankt!!

gerard
27 oktober 2021

precies op de bestelde tijd bezorgd

Jeroen
25 oktober 2021

Eten goed , bezorging zoals zo vaak weer telaat ( 20 min) en dat is niet de eerste keer helaas

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Monique
24 oktober 2021

Kapsalon en shoarma was weer erg lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Blondie
24 oktober 2021

De pizza's waren heerlijk belegd en lekker knapperig. Alleen was ie dit keer kouder als anders. Dat was jammer want na 2 punten was de pizza koud. Nog niet eerder gehad

Heidy
23 oktober 2021

Heerlijke pizza en keurige levering.Als je besteld op "zo snel mogelijk"krijg je eerst een mail die de geschatte tijd aangeeft en die is steeds behoorlijk nauwkeurig.Top pizzaria!!

Aad
22 oktober 2021

Prima weer. Snel, warm, lekker

Renate neefjes
21 oktober 2021

Het was mooi optijd bezorgd

Noa
13 oktober 2021

Het is jammer dat de olijven niet gehalveerd op de pizza gelegd worden. De balans tussen beleg in het midden en randen is niet in balans. Zo valt alles van je pizza punt af tijdens het eten. Kwaliteit is zeker geen Italiaanse pizza, maar voor een daghap als je geen zin hebt te koken goed te doen. Bezorging was snel. De patat is lekkerder gebakken dan de friet van de snackbar op het dorp. Deze als bijgerecht besteld en zeer knapperig geleverd.

Maikel
10 oktober 2021

Bestelling kwam 1 uur en 15 minuten te laat. Kreeg pas na 45 minuten een telefoontje dat het wat later werd. Erg jammer want de kwaliteit van het eten is TOP.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Aad
10 oktober 2021

prima allemaal. Snap alleen het spaarsysteem niet. Telkens maar 1 punt.

Rick
8 oktober 2021

was weer top 💪

Maartje
7 oktober 2021

Smaak was prima, bezorging precies op tijd, alleen waren ze niet heel heet. Verder tevreden.

Richard
3 oktober 2021

Eten online besteld en het was keurig op tijd. Ook de kwaliteit was erg goed. We hebben heerlijk gegeten ook de kinderen vonden het erg lekker.

Sabrine
2 oktober 2021

Ruim 1.5 uur wachten op bestelling en dan nog koude pizza's , ben erg teleurgesteld , we bestellen al heel wat jaren bij jullie maar de laatste bestellingen gaan mis .. echt zonde

Mark
27 september 2021

Keurig op tijd, goed warm

Tom r
27 september 2021

16:15 besteld, voor bezorging om 17:15, dit werd 18:05 verwachtte bezorgtijd dit kan op een zondag en maakt ook niks uit. Maar uiteindelijk kwam me eten pas om 18:45. Ik snap dat het druk is maar een belletje of even wat laten weten zou handig wezen , ik wou net bellen of jullie ons vergeten waren toen de bel ging. Dit gebeurd helaas wel vaker dat we lang moeten wachtten. Eten is altijd lekker en niks op aan te merken

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Carla
25 september 2021

Ik wil volgende keer het eten op het tijdstip van bestelling ontvangen, niet ruim 1 uur later. Een marge van een kwartier is ok.

Yvonne breuk
23 september 2021
Abbring
20 september 2021

Jammer genoeg waren delen van de pizza margarita verbrand. En de bezorging was heel erg laat. Pizza waren wel goed warm.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dennis
16 september 2021
Anja Arzoni
13 september 2021
Liesbeth Bonvanie
12 september 2021

De satesaus kon je bijna snijden zo dik. De pizza quatro stagioni had behalve de saus wat snippers ham en wat plakjes salami en wat verdroogde champignons. Nee, we waren niet blij.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Erik Pronk
5 september 2021

Super goed eten en keurig op tijd bezorgd!😀

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Frederique
5 september 2021

Heerlijke pizza's! We moesten thuis zelfs nog even wachten voordat we ze konden eten, zó warm waren ze! Heerlijk gesmuld!

Tromp
4 september 2021

Eten was goed en de bestelling op tijd.

A. Hoekstra
3 september 2021
Eric
28 augustus 2021

Zeer goed qua eten en super aardige bezorger

willem
28 augustus 2021

geweldig en veels te lekker

Peter
27 augustus 2021

Was weer als vanouds! Vers en perfect op temperatuur

Butter
27 augustus 2021

Goed en op afgesproken tijd geleverd eten!!

Sabrina
26 augustus 2021

De bezorging duurde dit keer erg lang, zijn we niet gewend van Maestro :( 18:20, verwachte levering was 19:40 maar het werd pas 20:00… gelukkig was de pizza zelf wel weer erg lekker!